Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 2257
  • Ескіз
    Документ
    Розвиваючі можливості педагогічних технологій ефективного керування навчальним процесом
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Васильєва, Ірина Геннадіївна
  • Ескіз
    Документ
    Особливості сучасного стану професійної підготовки студентів у технічних університетах
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
  • Ескіз
    Документ
    Анкетування як метод виявлення початкового рівня компетентності
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Квасник, Ольга Віталіївна
  • Ескіз
    Документ
    Формування фізичної культури студентів технічних університетів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Блошенко, Олена Іванівна
  • Ескіз
    Документ
    Оптимизм как фактор когнитивной регуляции учебно-профессиональной деятельности студентов
    (Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, 2019) Кузнецова, Мария Маратовна
    В статье проверяется предположение о том, что оптимизм выступает в роли фактора, опосредующего проявление когнитивных регуляторов в структуре учебно-профессиональной деятельности студентов. Доказано, что студенты, придерживающиеся имплицитных теорий «наращиваемого интеллекта» и «обогащаемой личности», а также принимающие цели обучения и демонстрирующие высокую самооценку обучения, более оптимистичны. Обнаружено, что в группах успевающих и слабоуспевающих студентов взаимосвязи между показателями имплицитных теорий интеллекта и личности с показателями оптимизма различны.
  • Ескіз
    Документ
    Саморегуляція навчально-професійної діяльності у оптимістичних та песимістичних студентів
    (Діса Плюс, 2019) Фоменко, Карина Ігорівна; Кузнєцова, Марія Маратівна
    У монографії представлено аналіз науково-теоретичних концепцій і підходів до вивчення проблеми ролі оптимізму в емоційно-вольовому, когнітивному, мотиваційному та поведінковому компонентах системи психічної саморегуляції навчально-професійної діяльності у студентському віці. Виявлені особливості прояву оптимізму у якості ресурсної бази психічної саморегуляції навчально-професійної діяльності успішних та неуспішних студентів. Встановлено, що оптимізм в структурі саморегуляції навчально-професійної діяльності студентів забезпечує більш виражену доступність інтелектуальних, емоційно-вольових та мотиваційних ресурсів, а також актуалізацію здатності до довільної та раціональної організації навчальних дій. Проаналізовано порівняльні внески двох рівнів оптимізму (стратегічного та операційно-тактичного) у функціонування психологічних механізмів саморегуляції навчання у студентів з урахуванням рівня їх успішності. Для викладачів психології закладів вищої освіти, аспірантів, студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Comparative analysis of qualimetric evaluations of education systems
    (ФОП Мезіна В., 2017) Demidova, Yu. Ye.; Birchenko, E. R.
  • Ескіз
    Документ
    Механізми державного управління у сфері професійної (професійно-технічної) освіти
    (Національний університет цивільного захисту України, 2019) Грень, Лариса Миколаївна
    У статті розглянуто підходи щодо визначення дефініції «механізми дер-жавного управління» у дослідженнях вітчизняних та зарубіжних вчених; з‟ясовано практичне використання механізмів державного управління у роботах зарубіжних дослідників; проаналізовано напрацювання вітчизняних вчених щодо механізмів реалізації державної політики в галузі професійної (професійно-технічної) освіти; визначено й схарактеризовано механізми державного управ-ління у сфері професійної (професійно-технічної) освіти (політичний, адмініст-ративно-організаційний, нормативно-правовий, економічний, інформаційний) та розкрито їх роль у розвитку та модернізації даної сфери.
  • Ескіз
    Документ
    Державне управління професійно-технічною освітою: змістовна та тематична спрямованість наукових досліджень
    (Національний університет цивільного захисту України, 2018) Грень, Лариса Миколаївна
    Стаття присвячена огляду змісту наукових досліджень з проблематики державного управління розвитком професійно-технічної освіти як вітчизняних, так і зарубіжних науковців, а також аналізу запропонованих ними напрямів удосконалення практики використання механізмів державного управління функціонуванням та розвитком системи професійно-технічної освіти. Крім того, стаття містить авторську класифікацію напрямів наукових пошуків щодо означеної проблематики.
  • Ескіз
    Документ
    Шкільний булінг та його наслідки
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Грень, Лариса Миколаївна; Рудченко, Я. Ю.