Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 39
  • Ескіз
    Документ
    Рейтинг науково-педагогічних працівників, як складова системи державного управління якістю вищої освіти
    (Національний університет цивільного захисту України, 2017) Мороз, Світлана Анатоліївна; Домбровська, С. М.; Мороз, Володимир Михайлович
    Обґрунтовано місце та роль рейтингу науково-педагогічних працівників в системі державного управління якістю вищої освіти. На прикладі конкретних моделей розбудови рейтингів науково-педагогічних працівників визначено їх основний зміст та особливості використання. Крім того, стаття містить результати критичного переосмислення напрямів використання процедури оцінювання науково-педагогічних працівників з акцентуванням уваги на необхідності врахування в рейтингу потенціалів викладача з досягнутими ним результатами. В статті опрацьовано висновки щодо місця, ролі та умов ефективності використання рейтингу науково-педагогічних працівників в системі управління розвитком трудових можливостей ВНЗ.
  • Ескіз
    Документ
    Процес соціалізації особистості та його вплив на професійно-спрямований розвиток
    (НТУ "ХПІ", 2017) Ібрагімова, Карина Отеллівна
    У статті проведено аналіз наукових поглядів та концептуальних розробок щодо процесу соціалізації особистості. Зроблено огляд теорій соціалізації вітчизняних та закордонних вчених. Розкрито тлумачення поняття «професійно-спрямований розвиток». Теоретично доведено вплив процесу соціалізації особистості на його професійно-спрямований розвиток.
  • Ескіз
    Документ
    Роль та відповідальність викладача у визначенні та впровадженні дидактичних аспектів формування науково-дослідницької компетентності магістрів психолого-педагогічного напряму підготовки
    (НТУ "ХПІ", 2018) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Тарасов, Максим Олексійович
    У статті обговорюються питання ролі та відповідальності викладача у визначенні та впровадженні дидактичних аспектів формування науково- дослідницької компетентності магістрів психолого-педагогічного напряму підготовки.
  • Ескіз
    Документ
    Психологічні чинники, що впливають на операторів під час несення бойового чергування
    (Вид-во "А.С.К.", 2010) Панфілов, Юрій Іванович
    У статті виділені і згруповані зовнішні і внутрішні стрес-чинники, які постоянко або переодически впливають на ефективність спільної діяльності. Ці чинники носять об'єктивний характер і викликають в операторів психічні стани напруженості, тривожності, стомлення, які ускладнюють їх функціональну деяльность, знижують ефективність спільної діяльності, особливо там, де низький рівень психологічної сумісності.
  • Ескіз
    Документ
    Професійна культура в системі категорій філософії освіти
    (Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили, 2007) Пономарьов, Олександр Семенович
    На основі результатів онтологічного, гносеологічного, аксіологічного та морально-етичного статусу поняття професійної культури обґрунтовано необхідність її віднесення до категорій філософії освіти. Наведено значення оволодіння професійною культурою в особистісному розвитку людини. Показано наявність прямих і зворотних зв’язків між професійною культурою і життєвими цінностями людини, її духовністю взагалі.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінювання готовності майбутнього інженера до професійного самовдосконалення в умовах технічного університету
    (Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили, 2007) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    Статтю присвячено проблемам формування сучасних інженерних кадрів. Обґрунтовано методику оцінювання готовності майбутнього інженера до професійного самовдосконалення. Практично перевірено розроблені критерії оцінювання рівня розвитку всієї сукупності особистісно-професійних умінь і здатностей майбутнього інженера.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні складові формування курсу ергономічних дисциплін в системі підготовки фахівців-психологів
    (Національний університет оборони України ім. Івана Черняховського, 2015) Демідова, Юлія Євгенівна
    У статті розглядаються методичні основи формування курсу ергономічних дисциплін у системі підготовки фахівців-психологів. Завданням курсу є підготовка фахівців, які могли б орієнтуватися у складній системі професійних обов'язків, володіли умінням адаптації до змін як у соціальному, так і у виробничому середовищі. Для вирішення даних питань необхідні комплексні знання, що дозволять вільно орієнтуватися в складній системі професійних знань психолога.
  • Ескіз
    Документ
    Формування ергономічної компетентності магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" на міждисциплінарній основі
    (Класичний приватний університет, 2015) Демідова, Юлія Євгенівна; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    У статті розглянуто сутність ергономічної компетентності, її важливості для суб’єктів освітнього процесу і практичних кроків, які визначатимуть ефективність процесу її формування у слухачів магістерської програми спеціальності “Педагогіка вищої школи” на міждисциплінарній основі ергономічних та психолого-педагогічних дисциплін. Визначено, що ергономічна компетентність формується на основі сукупності соціально-психологічних, фізіологічних, психологічних, психофізіологічних, антропометричних та гігієнічних складових. Проаналізовано завдання курсів інтегрованих ергономічних та психолого-педагогічних дисциплін у системі підготовки майбутніх викладачів.
  • Ескіз
    Документ
    Формування організаційних здібностей у майбутніх інженерів-лідерів в умовах технічного університету
    (Харківський національний технічний університет сільського господарства ім. Петра Василенка, 2015) Гура, Тетяна Віталіївна
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання професійних і виробничих умов спілкування у студентів технічного профілю
    (Національний університет оборони України ім. Івана Черняховського, 2015) Богдан, Жанна Борисівна; Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна