Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Ескіз
    Документ
    Загальна психологія
    (ФОП Бровін О. В., 2023) Поясок, Тамара Борисівна; Беспарточна, Олена Іванівна; Квасник, Ольга Віталіївна; Шаполова, Вікторія Валеріївна
    Навчальний посібник розроблено на основі робочих програм навчальних дисциплін «Загальна психологія», «Психологія», «Педагогіка та психологія вищої школи», «Вікова та педагогічна психологія». Структура видання дозволяє сформувати цілісний підхід до вивчення основ психології та отримати уявлення про емпіричні дослідження у психології. Питання, що розкривають зміст теми, ключові терміни та поняття відображають проблематику заняття; питання для самоконтролю надають можливість самоперевірки рівня засвоєння теми, а питання для групової дискусії та практичні кейси сприяють формуванню особистої думки здобувачів і творчого підходу щодо вирішення певних психологічних проблем. Зазначена структура навчального посібника дає змогу викладачу у роботі зі студентами актуалізувати необхідні для розуміння теми теоретичні поняття, а також формувати практичні уміння і навички, що в кінцевому результаті забезпечує розвиток психологічного мислення студентів. Навчальний посібник буде корисним для науковців, викладачів, здобувачів вищої освіти усіх спеціальностей першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня вищої освіти. Видання адресоване студентам освітнього ступеня бакалавр, магістрантам, викладачам закладів вищої освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Конспект лекцій, методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Пізнавальні та емоційно-вольові процеси"
    (2019) Романовський, Олександр Георгійович; Штученко, Ірина Євгенівна
  • Ескіз
    Документ
    Конспект лекцій з курсу "Психофізіологія"
    (ФОП Панов А. М., 2020) Хавіна, Ірина Валер'ївна; Чебакова, Юлія Григорівна
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Психофізіологія"
    (ФОП Панов А. М., 2020) Хавіна, Ірина Валер'ївна; Чебакова, Юлія Григорівна
  • Ескіз
    Документ
    Професійна діяльність інженера
    (НТУ "ХПІ", 2017) Хавіна, Ірина Валер'ївна; Праженік, Аліна Вадимівна
    У статі аналізуються етапи становлення та розвитку інженера як професійного діяча. Розглядається роль інженера на сучасному ринку праці. Детально розглядається та аналізується інженерне мислення та його відмінності від мислення інших фахівців.
  • Ескіз
    Документ
    Бізнес-лідерство і когнітивні якості
    (ДП "НВЦ Пріоритети", 2016) Романовський, Олександр Георгійович
    Мета посібника – розвиток у студентів здатностей до аналізу та синтезу, до навчання та планування змін з метою удосконалення бізнесу у приватних підприємців на основі застосування психічних пізнавальних процесів: пам’яті, мислення, інтелекту та креативності.
  • Ескіз
    Документ
    Технічна творчість в системі підготовки майбутніх інженерів
    (НТУ "ХПІ", 2014) Середа, Наталія Вікторівна
  • Ескіз
    Документ
    Характеристика моделей і технологій НЛП у педагогічній сфері
    (НТУ "ХПІ", 2014) Дроздова, О. В.; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    У полі зору статті перебуває комплекс технік і операційних принципів, на основі яких моделюються ефективні стратегії мислення й поведінки. Розглянуто основні моделі НЛП, за допомогою яких можна, в значній мірі покращити рівень взаєморозуміння викладача та студента. Окрім того, вперше в рамках педагогіки розглядається чотирьохмірна система створена Уіллом МакВінні. Обговорюються результати психолого-педагогічних досліджень щодо застосування моделей і технологій НЛП у навчально-виховному процесі в умовах Харківського музичного училища імені Б. М. Лятошинського. Доведено ефективність їх запровадження на практиці.
  • Ескіз
    Документ
    Про функціональну неписьменність студентів технічних навчальних закладів
    (НТУ "ХПІ", 2012) Євстратов, Віталій Олексійович
    Одна з найшкідливіших традицій, яка все ще продовжує житиу вузах, – стереотип поелементного мислення. Цей стереотип полягає в тому, що викладач (і навіть кафедра в цілому) вважає тільки “свою” дисципліну головною, не звертаючи уваги на її місце в системі підготовки інженера даної спеціальності. А так не має бути, бо треба дбати про колективну працю на кінцевий результат – виховання та підготовку інженера ХХІ століття.
  • Ескіз
    Документ
    Механізми нелінійної техніки мислення в просторі освіти
    (НТУ "ХПІ", 2011) Дольська, Ольга Олексіївна
    An author examines situation educational form which bases for forming а new technique thought are in. Reasonings are opened on joint philosophy, psychology, реdagogics, sociology. Space education is examined as such, which collision different senses at constructing concepts is in, that tricks into а man to а new look on а world. In а spotlight author situation event lecture, seminar and such mechanismsof thinking, imagination, interpretation, play withthe analogy.