Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічні технології у процесі формування науково-дослідницької компетентності магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" на основі міждисциплінарного зв’язку
    (НТУ "ХПІ", 2015) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Шахова, Гульнара Аскербаївна
    Статтю присвячено проблемам підвищення якості підготовки майбутніх фахівців. Автори розкривають особливості формування готовності до педагогічної діяльності у майбутніх викладачів. Обговорюються результати застосування різноманітних педагогічних технологій у фаховій підготовці магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи".
  • Ескіз
    Документ
    Активизация самостоятельной работы студентов в процессе обучения
    (НТУ "ХПИ", 2014) Бовт, Любовь Сергеевна
    В статье рассмотрены сущность самостоятельной работы, её цели и роль в процессе активизации обучения студентов. Приведены результаты исследования, свидетельствующего о недостаточной подготовленности будущих инженеров к проведению самостоятельной работы и необходимости повышения её эффективности. Для этого необходимы существенные изменения в системе образования на всех этапах обучения в соответствии с опытом подготовки специалистов в других странах.
  • Ескіз
    Документ
    Лідерський аспект педагогічної діяльності викладача при викладанні іноземної мови
    (НТУ "ХПІ", 2014) Болдирєв, К. В.
    Реалізація основних функцій лідерства в царині освіти має свої особливості. Суттєвою функцією є персоніфікація функціонально-рольових відносин, коли лідер виступає центром для інших людей. Виявлення вказаних лідерських функцій у педагогічній діяльності є основним питанням дослідження. Однією з педагогічних умов, які сприятимуть ефективному формуванню лідерських якостей майбутніх педагогів є урахування специфіки формування лідерських якостей майбутніх учителів, те як формальний лідер та його підлеглі відрізняються положенням у аудиторії. Головна відмінність їхнього статусу пов’язана із різницею у віці, життєвому досвіді, ступені усталеності особистих переконань.
  • Ескіз
    Документ
    Формування готовності до науково-педагогічної діяльності магістрантів спеціальності «Педагогіка вищої школи»
    (НТУ "ХПІ", 2014) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    Статтю присвячено проблемам професійної підготовки магістрантів спеціальності «Педагогіка вищої школи». Автором розкрито особливості формування готовності до науково-педагогічної діяльності у слухачів магістерського програми з педагогіки вищої школи у процесі вивчення навчальної дисципліни «Практична підготовка та стажування». Розкрито дидактичні принципи та педагогічні умови підготовки, що сприятимуть формуванню готовності до майбутньої науково-педагогічної діяльності магістрантів.
  • Ескіз
    Документ
    Характеристика моделей і технологій НЛП у педагогічній сфері
    (НТУ "ХПІ", 2014) Дроздова, О. В.; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    У полі зору статті перебуває комплекс технік і операційних принципів, на основі яких моделюються ефективні стратегії мислення й поведінки. Розглянуто основні моделі НЛП, за допомогою яких можна, в значній мірі покращити рівень взаєморозуміння викладача та студента. Окрім того, вперше в рамках педагогіки розглядається чотирьохмірна система створена Уіллом МакВінні. Обговорюються результати психолого-педагогічних досліджень щодо застосування моделей і технологій НЛП у навчально-виховному процесі в умовах Харківського музичного училища імені Б. М. Лятошинського. Доведено ефективність їх запровадження на практиці.
  • Ескіз
    Документ
    Творческая самореализация личности преподавателя в педагогической деятельности: культурологический аспект
    (НТУ "ХПИ", 2013) Исаев, Илья Федорович
    В статье рассмотрен процесс осознания преподавателем целей своей профессиональной деятельности и активно-положительное эмоционально-ценностное отношение к ней. Автор анализирует процесс творческой самореализации личности преподавателя как совокупность механизмов самопознания и самооценки, саморефлексии, саморазвития, самоутверждения. Кроме того, в работе педагогическая культура преподавателя рассматривается как мера и способ творческой самореализации его личности в разнообразных видах деятельности.