Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Публікація
    Проблеми контрафакту в харчовій промисловості
    (2022) Шаповал, Віктор Вячеславович; Ткачова, Надія Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що одна контрафактна одиниця реалізованого товару витісняє з ринку хоча б одну одиницю легальної продукції. Таким чином, сучасна ситуація на українському та міжнародному ринках свідчить про глобальність проблеми контрафакту та піратства.
  • Ескіз
    Публікація
    Сили притягання і поштовху міжнародного маркетингу
    (Уманський національний університет садівництва, 2022) Ткачова, Надія Петрівна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що управління експортом і міжнародний маркетинг тісно пов'язані, але відрізняються. Управління експортом передбачає лише управління міжнародною торгівлею з країни перебування (експортера) до країни-гостя (імпортера). Це обмежується управлінням потоком товарів або послуг. У той час як міжнародний маркетинг - це всеосяжний і інтегрований термін, який також охоплює експорт продукції.
  • Ескіз
    Публікація
    Ефективність використання прав інтелектуальної власності для обслуговування підприємств
    (2022) Верес Шомоші, Маріанн; Гаврись, Ольга Олександрівна; Ткачова, Надія Петрівна
    Доведено, що права інтелектуальної власності лежать у глибині та широті патентного планування, тому щоб гарантувати, що підприємства можуть розумно та ретельно використовувати основні та периферійні патенти, слід побудувати патентну мережу, яка ефективно захищає ринок підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Інтелектуальна власність як запорука економічного розвитку підприємства та його ринку
    (ТОВ "Юридична компания "Юрсервіс", 2022) Нагі, Сабольч; Гаврись, Ольга Олександрівна; Ткачова, Надія Петрівна
    Доведено, що підприємства повинні прагнути якомога більше перетворити свої технологічні та ринкові інвестиції в інтелектуальну власність, використовувати інтелектуальну власність, щоб зайняти ринок, створити більше багатства для себе, а також управляти й продавати інтелектуальну власність, як матеріальні активи для того щоб зберегти та оцінити її цінність, а також сприяти створенню корпоративного багатства.
  • Ескіз
    Публікація
    Стратегія бренду для забезпечення конкурентоспроможності промислового підприємства
    (Київський національний університет культури і мистецтв, 2022) Ткачова, Надія Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    Обґрунтовано, що основним елементом конкуренції на ринку є продукт або продукт, за допомогою якого споживач задовольняє свої потреби, а виробник отримує необхідний йому дохід, тому конкурентоспроможність продукту, а не виробника або галузі, є основною концепцією конкуренції.
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідження сутності стратегічного потенціалу промислового підприємства
    (2021) Перерва, Петро Григорович; Ткачова, Надія Петрівна
    Доведено, що стратегічний потенціал характеризує можливість отримання прибутку, можливість розширювати межі товарних ринків та маневрувати ними. Він повинен мати такі якості: здатність продукувати конкурентоспроможну продукцію; можливість адаптуватися до змін бізнес-середовища; можливість потенційно підвищувати частку ринку підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Розвиток систем класифікації інновацій
    (Харківський національний університет внутрішніх справ, 2021) Ткачова, Надія Петрівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що класифікація інновацій означає розподіл інновацій на конкретні групи за визначеними ознаками для досягнення поставленої мети. Це дозволяє розділити інновації за найбільш важливими ознаками з урахуванням найрізноманітніших особливостей усіх ланок виробництва, збуту і споживання.
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідження сутності стратегічного антикризового управління підприємством
    (ФО-П Федорко М. Ю., 2021) Ткачова, Надія Петрівна; Перерва, Петро Григорович; Целінська, Анна Андріївна
    Доведено, що криза підприємства розуміється як переломний момент, поворотна точка у розвитку підприємства. Криза супроводжується браком часу, коштів, інформації і потенційно може привести до банкрутства промислового підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Внутрішній бенчмаркінг в системі конкурентоспроможності підприємства
    (2020) Ткачова, Надія Петрівна; Перерва, Петро Григорович; Виниченко, Анастасія Андріївна
    Доведено, що внутрішній бенчмаркінг є чудовим методом розвинути цю програму і навчити персонал нею користуватися. Цей підхід дуже ефективний в організаціях, що мають велику кількість ділових підрозділів і (або) що працюють відносно автономно і зайнятих схожою діяльністю.
  • Ескіз
    Публікація
    Наукові підходи до визначення терміну "конкуренція"
    (Національний університет "Запорізька політехніка", 2020) Ткачова, Надія Петрівна
    Доведено, що конкуренція – це суперництво на ринку між економічними суб’єктами. Надалі поведінкове розуміння конкуренції вдосконалювалося в напрямку більш точного визначення її мети й способів ведення.