Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Електроприводи стрілочних переводів
    (ДП "ІНФОТЕХ", 2023) Буряковський, Сергій Геннадійович; Смірнов, Василь Васильович; Маслій, Артем Сергійович; Маслій, Андрій Сергійович; Тищенко, Анна Анатоліївна
    В монографії розглянуті питання розвитку теоретичної та практичної складових створення сучасних типів стрілочних переводів та систем керування до них. Запропоновані математичні моделі як існуючих, так і перспективних типів стрілочних переводів з урахуванням впливу факторів навколишнього середовища та специфіки поведінки різних систем керування на основні якісних показників процесу переводу гостряків. На основі отриманих результатів запропоновані конкретні рішення для кожного типу стрілочного переводу, що забезпечують підвищення якості та керованості процесом переводу. Розроблено декілька діючих макетів стрілочних переводів, на яких доведено працездатність запропонованих розробок. Книга призначена для спеціалістів з СЦБ УЗ, наукових та інженерно-технічних працівників, які займаються розробкою, або модернізацією стрілочних переводів, а також може бути корисною студентам і аспірантам ВНЗ.
  • Ескіз
    Документ
    Математичне моделювання перехідних процесів в електроприводі стрілочного переводу моношпального типу з вентильно-індукторним двигуном
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Буряковський, Сергій Геннадійович; Маслій, Артем Сергійович; Асмолова, Лариса Валеріївна; Гончарук, Наталія Трохимівна
    Робота присвячена розвитку функціональності залізничного стрілочного переводу шляхом впровадження вентильно-індукторного електроприводу. Таке рішення дає обґрунтування для спрощення механічної частини стрілочного переводу шляхом заміни редуктора на кульково-гвинтову пару, а також розмістити усю кінематичну лінію стрілочного переводу на одній шпалі. Наведено математичний опис чотирифазного вентильно-індукторного двигуна, та спрощеної механічної лінії стрілочного переводу у вигляді одномасової електромеханічної системи. Розроблена імітаційна математична модель електроприводу стрілочного переводу моношпального типу як система підлеглого керування з вентильно-індукторним двигуном, яка враховує нелінійну характеристику навантаження. Наведено результати комп’ютерного моделювання з ПІД та нечітким регулятором швидкості, які показали, що нечіткий ПІД регулятор більш якісно відпрацьовує задані величини та переміщення гостряків.