Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Задача аналізу оптимізації геометричних розмірів лінійного двигуна нахилу кузова швидкісного електрорухомого складу(Українська державна академія залізничного транспорту, 2015) Єріцян, Багіш Хачикович; Любарський, Борис Григорович; Якунін, Д. І.Введено поняття навантажувальної характеристики, як залежності сили, потрібної для нахилу кузова на заданий кут, від робочого зазору лінійного двигуна. Досліджено природу та закономірність зміни цієї сили. Отримана апроксимована залежність цієї характеристики. З метою полегшення обчислень, запропоновано спрощену математичну модель лінійного двигуна для визначення електромагнітної сили, що базується на спрощеному вирішенні рівняння щодо електромагнітної сили лінійного двигуна. Підтверджено адекватність запропонованої спрощеної математичної моделі шляхом порівняння результатів обчислення електромагнітної сили з результатами її визначення внаслідок розрахунку магнітного поля лінійного двигуна методом кінцевих елементів. Максимальне відхилення спрощеної моделі становить 6,08%.Документ Імітаційна модель тягового реактивного індукторного електроприводу з урахуванням насичення елементів магнітної системи та взаємного впливу фаз двигуна(НТУ "ХПІ", 2013) Любарський, Борис ГригоровичДокумент Імітаційне моделювання комбінованої електропневматичної системи нахилу кузова швидкісного електрорухомого складу(НТУ "ХПІ", 2013) Єріцян, Багіш Хачикович; Якунін, Дмитро Ігорович; Любарський, Борис Григорович