Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка можливості покращення ресурсної міцності поршня при використанні системи автоматичного регулювання його масляного охолодження
    (Українська державна академія залізничного транспорту, 2013) Пильов, Володимир Олександрович; Клименко, О. М.
  • Ескіз
    Документ
    Розрахунково-експериментальна методика моделювання температурного стану поршня в перехідних процесах навантажень двигуна
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Нестеренко, І. О.; Пильов, Володимир Олександрович
  • Ескіз
    Документ
    Спрощення граничних умов нестаціонарної задачі теплопровідності при визначенні ресурсної міцності поршня дизеля
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Мордвінцева, Ірина Олескандрівна; Пильов, Володимир Олександрович
    Виконано аналіз літератури щодо отримання функцій керування граничних умов нестаціонарної задачі теплопровідності поршня, що дозволяє оцінити його ресурс. На основі експериментального дослідження поршня двигуна 4ЧН12/14 встановлено, що для зон першого та другого поршневих кілець необхідно мати дані щодо функції керування Фt(τ) граничних умов для ряду перехідних процесів. Враховуючі складність отримання даних функцій, запропоновано допустимі спрощення граничних умов, а саме функції керування Фt(τ) при визначенні ресурсної міцності поршня на початкових етапах проектування. Для цього запропонована миттєва зміна граничних умов із запізненням у часі τ відносно реального початку перехідного процесу. Дослідження проводилося для поршня дизеля 4ЧН12/14 при потужності Nе=75,3кВт. Встановлено, що розрахунковий рівень накопичених пошкоджень матеріалу в зоні кромки камери згоряння з урахуванням високочастотної складової є на порядок більший, ніж без урахування. Також було виконано ряд розрахунків для спрощених граничних умов Фt(τ) для зон першого та другого поршневих кілець із різною величиною запізнення в часі відносно моменту початку перехідного процесу дизеля. Автентичність запропонованих спрощень граничних умов із дотриманням концепції гарантованого забезпечення ресурсу визначалася з використанням показникавідносного розрахункового збільшення ресурсу ϕ. Значення показника ϕ наведені з урахуванням високочасто-тної складової та без неї. Результати показали, що для різного виду спрощень граничних умов вплив високочастотної складової змінюється.Так на початкових етапах проектування застосування спрощеного виду граничних умов функції керування із запізненням у часі в діапазоні 17-22 сек можливо проведення порівняльного аналізу конструкцій без врахування високочастотної складової їх температурного стану. Оскільки ці дані мають вагомість менше 1%. Для забезпечення достовірності результату, шляхом дотримання концепції гарантованого забезпечення фізичної надійності конструкцій в процесі їх проектування і доводки, урахування високочастотної складової температури в поверхневому шарі денця поршня є обов’язковим.
  • Ескіз
    Документ
    Попередня оцінка резервів підвищення ресурсної міцності поршня при використанні систем автоматичного регулювання його масляного охолодження
    (НТУ "ХПІ", 2014) Пильов, Володимир Олександрович; Клименко, Олександр Миколайович
    Проаналізовано можливості підвищення ресурсної міцності поршня автотракторного дизеля на основі застосування систем автоматичного регулювання його теплового стану. Розглянуто керування тепловим станом поршня за рахунок регулювання витрати масла через масляну галерею. За керуючий параметр при цьому прийнято температуру поршня; при цьому інтенсифікація масляного охолодження поршня здійснюється при досягненні критичної величини температури в одній з критичних зон (зони кромки камери згоряння, масляної галереї та верхнього поршневого кільця). Отримано залежності температур критичних зон поршня від рівня форсування двигуна при варіюванні коефіцієнта тепловіддачі від стінки масляної галереї в масло. Оцінено ресурсну міцність поршня при багатоступеневому регулюванні його теплового стану в порівнянні з традиційним масляним охолодженням поршня.
  • Ескіз
    Документ
    Вибір граничних умов для розрахунку температурного стану поршня дизеля в САПР
    (НТУ "ХПІ", 2013) Пильов, Володимир Олександрович; Білогуб, Олександр Віталійович; Федоров, Андрій Юрійович
    Наведено результати досліджень температурного стану поршня середньообертового дизеля при завданні граничних умов теплообміну третього роду за різними методиками. Встановлена несуттєва різниця в отриманих результатах. Показано, що найбільш економічною є методика НТУ "ХПІ". Рекомендовано її використання при розробці нових та удосконаленні існуючих конструкцій поршнів.
  • Ескіз
    Документ
    Підвищення ефективності метода конструктивної оптимізації поршня ДВЗ за сукупністю критеріїв його термонапруженості
    (НТУ "ХПІ", 2004) Пильов, Володимир Олександрович; Шеховцов, Анатолій Федорович; Турчін, В. Т.; Вікторов, В. С.; Просяник, О. В.
    Встановлено, що в процесі оптимізації конструкції поршня за сукупністю критеріїв його термонапруженості може мати місце поява недостовірних значень узагальненої функції бажаності. Розроблено нову часткову функцію бажаності щодо оцінки температурного стану поршня в зоні верхнього поршневого кільця. Підтверджено ефективність її використання на прикладах оцінки термонапруженості поршнів тракторних дизелів.
  • Ескіз
    Документ
    Розробка економічної моделі експлуатації тракторного дизеля в системі прогнозування ресурсної міцності деталей камери згоряння
    (НТУ "ХПІ", 2009) Білогуб, Олександр Віталійович; Турчин, В. Т.; Пильов, Володимир Олександрович; Прокопенко, Микола Вікторович; Бакланов, Сергій Миколайович; Силенок, С. В.
    Виконано аналіз відомих моделей експлуатації тракторних дизелів. Для масиву представницьких полігонів експлуатації проведено комплекс чисельних експериментів по визначенню температурного стану поршня. З метою підвищення економічності методу прогнозування ресурсної міцності поршня та інших деталей камери згоряння запропоновано об'єднання представницьких полігонів деталізованої моделі експлуатації дизеля за характерною визначеною температурою деталі.
  • Ескіз
    Документ
    Сукупність моделей оцінки ресурсної міцності поршнів форсованих дизелів в САПР
    (НТУ "ХПІ", 2008) Зотов, Олександр Олександрович; Пильов, Володимир Олександрович; Шевченко, Л. П.
    Розроблено загальну схему отримання математичних моделей аналізу ресурсної міцності поршня нижчих рівнів складності. Запропоновано сумісне використання в САПР поршня регіонально-структурного методу та методу скінчених елементів. Встановлено місце кожного з методів в загальній схемі автоматизованого проектування поршня. Іл. 4. Табл. 1. Бібліогр. 9 назв.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз ефективності застосування економічних теоретичних моделей експлуатації тракторних дизелів для оцінки ресурсної міцності поршнів
    (НТУ "ХПІ", 2010) Турчин, В. Т.; Матвєєнко, Володимир Володимирович; Пильов, Володимир Олександрович; Бакланов, Сергій Миколайович
    У статті проведено аналіз ефективності застосування економічних моделей експлуатації тракторних дизелів для розрахунку ресурсної міцності поршнів. Виконано розрахунки ресурсної міцності кромки камери згоряння поршня дизеля 4ЧН 12/14 для різних категорій трактора за моделями: економічною ГСКБД, деталізованою ІПМаш та економічною ІПМаш, при струминному та галерейному охолодженні поршня. Встановлено доцільність використання економічної моделі експлуатації ІПМаш на ранніх стадіях проектування. Показано необхідність розробки економічних моделей експлуатації відповідно до обраного критерію якості.
  • Ескіз
    Публікація
    Аналіз високочастотних коливань температури в поверхневому шарі поршня з теплоізолюючим покриттям
    (НТУ "ХПІ", 2008) Марченко, Андрій Петрович; Пильов, Володимир Олександрович; Шпаковський, Володимир Васильович; Пильов, Вячеслав Володимирович
    На основі даних чисельного експерименту з моделювання високочастотного коливання температури в поверхневому шарі матеріалу поршня з низькотеплопровідним покриттям визначено характеристики температурної хвилі при збільшенні товщини покриття до значень, які забезпечують повне гасіння температурної хвилі в останньому.