Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Багаторівневі структурні моделі сценаріїв розвитку суб’єктів міжнародного торговельного ринку в аграрному секторі в умовах ризиків
    (ВД "ІНЖЕК", 2019) Шапран, Євген Миколайович; Сергієнко, Олена Андріанівна; Соснов, Ігор Ігорович
    Дослідження спрямоване на вирішення комплексу завдань удосконалення управління фінансово-кредитними механізмами та процесами кредитування для суб’єктів господарювання в аграрному секторі економіки шляхом створення ефективного інструментального базису оцінювання, аналізу, планування та прийняття управлінських рішень з застосуванням сучасних економіко-математичних методів. Пропоновані багаторівневі структурні моделі сценаріїв розвитку суб’єктів міжнародного торговельного ринку аграрного сектора в умовах ризиків презентовано як напрями поліпшення фінансової безпеки щодо вдосконалення кредитування суб’єктів господарювання в аграрному секторі. Для розробки та реалізації сценаріїв управління кредитоспроможністю суб’єктів господарювання в умовах дії ризиків внутрішнього та зовнішнього середовища в роботі наведено алгоритм управлінських рішень для отримання ефективності та результативності й досягнення синергетичного ефекту на всіх рівнях управління. Розроблений інструментарій прогнозування суб’єктів аграрного ринку дозволить виявити наслідки впливу факторів формування організаційно-управлінського потенціалу з використанням методу «сценаріїв майбутнього» у вигляді куба ситуацій. Запропоновано структурні трирівневі моделі сценаріїв розвитку кредитної діяльності суб’єктів господарювання в умовах ризиків в аналітичному та графічному аспектах, що враховують усю сукупність взаємопов’язаних процесів для підвищення рівня кредитоспроможності в напрямі вдосконалення кредитної політики. Наведено комплекс управлінських заходів залежно від варіанта стратегії управління кредитоспроможністю як систематизований перелік типових фінансових рішень. Методичні розробки та рекомендації моделювання сценаріїв розвитку суб’єктів міжнародного торговельного ринку в аграрному секторі в умовах ризиків можуть бути розглянуті як напрями підвищення рівня фінансової безпеки агропідприємств.
  • Ескіз
    Публікація
    Підвищення ефективності маркетингової діяльності міжнародних торгових підприємств на основі теорії нечітких систем
    (Національний університет харчових технологій, 2018) Шапран, Євген Миколайович; Шапран, Олена Євгенівна; Соснов, Ігор Ігорович
    У статті запропоновано системний підхід підвищення ефективності маркетингової діяльності міжнародних торгових підприємств на основі реалізації методів ідентифікації, прогнозування, прийняття управлінських рішень в умовах невизначеності з використанням теорії нейронних мереж і нечітких систем. Основним завданням в умовах неповної інформації є оцінка стану комплексу маркетингу економічних суб'єктів з метою виявлення проблем і перспективних напрямків ухвалення управлінських рішень. Проведено наукове обґрунтування матричного метода визначення інтегрованого показника оцінки ефективності маркетингової діяльності.