Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 53
  • Ескіз
    Документ
    Напрямки вдосконалення механізмів державного регулювання процедури обрання керівника вищого навчального закладу
    (2014) Мороз, Володимир Михайлович
    У статті розглянуто деякі з можливих напрямків удосконалення адміністративно-правових методів державно-управлінського впливу на механізм обрання керівника вищого навчального закладу. З'ясовано місце та роль держави в реалізації кадрової політики вищим навчальним закладом. Крім того, у статті обґрунтовано потребу зменшення впливу органів студентського самоврядування на вирішення кадрових питань власником вищого навчального закладу. Стаття містить пропозиції щодо підвищення ефективності державного регулювання системи вищої освіти через зміну компетенції суб’єктів державного управління в процедурі обрання та призначення керівника вищого навчального закладу.
  • Ескіз
    Документ
    State management of the higher education quality: management at the level of personality
    (Agenda Publishing House, United Kingdom, 2017) Moroz, Svitlana A.; Moroz, Volodymyr M.
    The article defined the directions of state management of the higher education quality, with taking into account peculiarities of manifestation (perception) of its contents on the individuality level. The article draws attention to the importance of aim to obtain higher education for ensuring its quality and also determined the place and role of the state in the corresponding process. In addition, the article determines the place and role of career guidance work in the system of higher education quality assurance, and presents a list of basic normative legal documents, which regulate relevant field of work. The article contains proposals for improving the normative legal mechanism of state management of the higher education quality.
  • Ескіз
    Документ
    Корпоративна культура вищого навчального закладу: зміст дефініції та особливості його прояву
    (Донбаська державна машинобудівна академія, 2014) Мороз, Володимир Михайлович; Мороз, Михайло Володимирович; Лааманен, Р. В.
  • Ескіз
    Документ
    Конкурс на заміщення посад науково-педагогічних працівників як складова механізму державного управління розвитком трудового потенціалу вищого навчального закладу
    (Львівський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, 2014) Мороз, Володимир Михайлович
    Розглянуто процедуру оголошення та проведення конкурсу на заміщення вакантних посад науково педагогічних працівників у контексті функціонування мотиваційного механізму державного управління розвитком якісної складової трудового потенціалу професорсько-викладацького складу. За результатами критичного переосмислення досвіду використання потенціалу конкурсу як технології кадрового менеджменту запропоновано напрями удосконалення механізмів державного управління якістю сфери освіти та її кадрового потенціалу.
  • Ескіз
    Документ
    Роль освітнього туризму в професійної підготовки студентів
    (Національний університет цивільного захисту України, 2018) Мороз, Михайло Володимирович; Мороз, Володимир Михайлович
  • Ескіз
    Документ
    Неперервна освіта і підготовка професійних керівників-лідерів
    (Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили, 2000) Романовський, Олександр Георгійович
  • Ескіз
    Документ
    Формування риторичної культури у майбутніх інженерів-керівників
    (Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили, 2007) Середа, Наталія Вікторівна
    У статті розглянуто роль комунікативного компоненту в майбутній управлінській діяльності фахівців-інженерів. Пропонуються шляхи формування та вдосконалення риторичної культури інженерів-керівників.
  • Ескіз
    Документ
    Інтелігентність сучасного інженера як домінуючий чинник управлінської компетентності
    (Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили, 2007) Гура, Тетяна Віталіївна
    У статті розкриваються поняття "мораль", "інтелігентність", "моральне виховання" з позицій їх ролі у формуванні управлінської компетенції інженерів-електромашинобудівників. Пропонуються дидактичні методи, які сприяють розвитку моральності у студентів - майбутніх керівників.
  • Ескіз
    Документ
    Соціокультурна компетентність майбутнього інженера в контексті готовності до професійної діяльності
    (Донецький національний технічний університет, 2009) Квасник, Ольга Віталіївна
    З’ясовано сутність поняття "компетнтності″, "професійної″ та "соціокультурної компетентності″. Зроблено спробу довести необхідність реалізації системи формування соціокультурної компетентності у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця та виявлено умови, необхідні для її функціонування та розвитку в контексті готовності до професійної діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Формування ціннісних орієнтацій у системі професійної підготовки інженерів
    (НТУ "ХПІ", 2007) Квасник, Ольга Віталіївна
    У статті обговорюється проблема формування ціннісних орієнтацій в процесі професійної підготовки національної гуманітарно-технічної еліти. Важливим стабілізуючим і інтегруючим соціокультурним фактором, який займає одну з провідних позицій в цьому процесі, є освіта. Усвідомлена самоцінність освітнього процесу сприятиме формуванню системи цінностей як складової соціокультурної компетентності інженера.