Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 15
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингова діяльність підприємств
    (ТОВ "Оберіг", 2023) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович; Васильцова, Світлана Олександрівна; Глухова, Світлана В'ячеславівна; Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Кітченко, Олена Миколаївна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Ларка, Людмила Сергіївна; Літвиненко, Марія Владиславна; Максименко, Яна Анатоліївна; Мірошник, Марія Володимирівна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна; Шапран, Олена Євгенівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна
    У підручнику розглядаються теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у рамках підготовки бакалаврів та магістрів з маркетингу. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Підручник призначений для бакалаврів, магістрантів, аспірантів, а також тих, хто вивчає маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисним викладачам вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, підприємцям, керівникам та спеціалістам підприємств та широкому колу читачів, яких цікавлять актуальні питання сучасного маркетингу.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування конкурентних переваг та кон'юнктури ринку на засадах бенчмаркінгу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2012) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія Петрівна
  • Ескіз
    Публікація
    Інноваційні перспективи України
    (Національний авіаційний університет, 2018) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович
  • Ескіз
    Публікація
    Менеджмент, маркетинг та інтелектуальний капітал в глобальному економічному просторі
    (ТОВ "Цифрова друкарня № 1", 2012) Перерва, Петро Григорович; Савченко, Ольга Ігорівна; Товажнянський, Вячеслав Леонідович; Архієреєв, Сергій Ігоревич; Андрєєва, Наталя Миколаївна; Баланюк, Сергій Іванович; Барун, Марина Вікторівна; Березянко, Тамара Володимирівна; Верютіна, Вікторія Юріївна; Гончаренко, Тетяна Петрівна; Гусенко, Ольга Сергіївна; Д'яконова, Ірина Іванівна; Дзвінчук, Дмитро Іванович; Данько, Тарас Володимирович; Доценко, Сергій Ілліч; Дорошук, Ганна Анатоліївна; Дюжев, Віктор Геннадійович; Жук, Ольга Іванівна; Захарова, Яна Олександрівна; Івашків, Ірина Миколаївна; Капаруліна, Ірина Миколаївна; Касаткіна, Марина Володимирівна; Косенко, Олександра Петрівна; Івашків, Тарас Степанович; Квятковська, Любов Абрамівна; Кириченко, Оксана Сергіївна; Кононенко, Яна Володимирівна; Косенко, Андрій Васильович; Кравець, Андрій Валерійович; Лопаткіна, Ірина Вікторівна; Лебедєв, Ігор Васильович; Малєй, Ольга Вікторівна; Маслак, Ольга Іванівна; Міненко, Володимир Леонідович; Молодченко, Таїсія Геннадіївна; Мірошниченко, Ганна Олександрівна; Немчук, Оксана Володимирівна; Нестеренко, Роман Олександрович; Нікітіна, Аліна Вадимівна; Омельяненко, Віталій Анатолійович; Остапчук, Вікторія Валентинівна; Петренко, Віктор Павлович; Побережний, Роман Олегович; Побігун, Сергій Андрійович; Полякова, Наталія Сергіївна; Савченко, Катерина Вікторівна; Сусліков, Станіслав Вячеславович; Степанова, Олена Володимирівна; Сьомкіна, Тетяна Віталіївна; Тимофєєва, Катерина Олександрівна; Ткачов, Максим Михайлович; Токар, Інна Іванівна; Топій, Ірина Ігорівна; Ткачова, Надія Петрівна; Усов, Максим Анатолійович; Хворост, Оксана Олексіївна; Чубай, Володимир Миколайович; Шевченко, Олена Олександрівна
    Монографія присвячена дослідженню особливостей інструментарію формування економічного простору в умовах глобальних інтеграційних процесів. Авторами узагальнений вітчизняний і зарубіжний досвід переходу до інноваційного типу економічного розвитку, розроблені науково-методичні рекомендації по вдосконаленню організаційно-економічних механізмів менеджменту, маркетингу, інтелектуального капіталу в період трансформаційних перетворень. Особлива увага приділена теоретичному осмисленню сучасних управлінських теорій, питанням розвитку адаптивних організаційних форм, управлінню процесами інноваційних перетворень, розробки, виробництва і збуту з урахуванням галузевої, регіональної та структурно-функціональної специфіки. Висвітлені підходи з вирішення питань актуальних трансформацій на ринках праці, фінансів, інтелектуальної власності, товарів та послуг, засобів виробництва. Розглянуті питання забезпечення конкурентоспроможності, сталого розвитку, економічної та екологічної безпеки як запоруки переходу підприємств, міст, регіонів, країни в цілому до економіки знань та суспільства знань. Книга призначена для менеджерів підприємств та організацій, фахівців з державного управління, науковців, викладачів, аспірантів і студентів, що займаються дослідженнями проблем інтеграційних процесів, економічної діяльності, управління людськими ресурсами, корпоративної-соціальної відповідальності, комерціалізації технологій, економічних реформ.
  • Ескіз
    Публікація
    Технологічний аудит об'єктів інтелектуальної власності на основі системи економічних важелів
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2015) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Олександра Петрівна
    Досліджено проблеми управління на ринкових засадах інноваційним розвитком на машинобудівних підприємствах. Висвітлено методологічні, теоретико-методичі та прикладні засади комерціалізації технологічних інновацій на засадах технологічного важеля.
  • Ескіз
    Публікація
    Синергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних переваг
    (Сумський державний університет, 2011) Перерва, Петро Григорович; Ткачова, Надія Петрівна
    Розглянуто сутність конкурентно-синергетичного бенчмаркінгу. Розроблено класифікацію видів синергетичного ефекту. Визначено джерела виникнення синергетичного ефекту при проведенні бенчмаркінгу конкурентних переваг. Запропоновані методичні засади визначення синергетичного ефекту при формуванні конкурентних переваг.
  • Ескіз
    Публікація
    Розвиток методів аналізу фактичного стану конкурентних переваг підприємства
    (Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця, 2011) Перерва, Петро Григорович; Ткачова, Надія Петрівна
    Наведено результати оцінки та аналізу конкурентних переваг підприємств з виробництва побутових насосів. Розроблено методичний підхід до аналізу рівня конкурентної переваги з використанням трьох оцінок: еталонне значення, мінімальне значення ефективної дії переваги на цільовому ринку, мінімальне значення практичної дії конкурентної переваги, менше якого перевага втрачає своє значення. Виділено три основні напрями: підвищення ефективності операційної діяльності; покращення інноваційної діяльності; вдосконалення стратегічного планування.
  • Ескіз
    Публікація
    Вплив кон'юнктури товарного ринку на етапи життєвого циклу конкурентної переваги
    (Сумський державний університет, 2013) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія Петрівна
    Оцінювання та аналіз ринкової кон'юнктури є необхідною умовою для формування державної економічної і соціальної політики регулювання ринку, боротьби з інфляційними процесами, розробки відповідних законопроектів. Стан ринкової кон’юнктури є основою для розробки програми дій кожного підприємства на ринку своєї продукції, визначає місце і роль підприємства в економічній системі суспільства.
  • Ескіз
    Публікація
    Вдосконалення термінології антикризового управління
    (Київський національний університет культури і мистецтв, 2016) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія Петрівна
    Авторами доведено, що реструктуризацію підприємства можна визначити як процес взаємозв’язаних змін в структурі активів, пасивів і (або) функцій підприємства, направлений на подолання (запобігання) кризи в розвитку підприємства забезпечення його платоспроможності, стійкої довгострокової діяльності, реалізацію нових потенційних можливостей прибуткового зростання.
  • Ескіз
    Публікація
    Бенчмаркінг конкурентних переваг
    (Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут", 2016) Перерва, Петро Григорович; Ткачова, Надія Петрівна
    У статті запропоновані методичні рекомендації і науково-практичні пропозиції з формування і оцінювання конкурентних переваг машинобудівних підприємств з використанням концепції бенчмаркінгу. Розроблено пропозиції по формуванню конкурентних переваг з використанням двох нерозривно пов’язаних напрямків: покращення показників ринкової діяльності підприємства та пряме або відносне зменшення результатів використання основних конкурентних переваг ринкових суперників підприємства. Запропоновано ввести в науковий обіг новий вид бенчмаркінгу – конкурентно-синергетичний бенчмаркінг, використання якого передбачає отримання результатів для покращення ринкових позицій підприємства та його продукції. Назва цього виду бенчмаркінгу зумовлена тим, що його проведення направлене не тільки на отримання нових або посилення існуючих конкурентних переваг підприємства, а і на результативне проведення цього виду бенчмаркінгу, що передбачає наявність синергетичного ефекту.