Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження роботи електромеханічної системи привода нахилу кузова швидкісного рухомого складу на базі лінійного двигуна
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2011) Якунін, Дмитро Ігорович; Єріцян, Багіш Хачикович
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання гібридної електропневматичної системи нахилу кузова швидкісного електрорухомого складу
    (Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, 2017) Єріцян, Багіш Хачикович; Любарський, Борис Григорович
    В науковій статті розглянуто актуальну проблему моделювання гібридної системи нахилу кузова швидкісного рухомого складу залізничного транспорту. Вона складається з пневматичного та електромеханічного ступенів та дозволяє уникнути істотного обмеження швидкості проходження кривих ділянок рейкового шляху, що суттєво підвищує середньошляхову швидкість. У статті розглянуто імітаційну модель, що створена у середовищі MATLAB. Запропоновані системи управління комбінацією ступенів системи нахилу кузовів швидкісного рухомого складу залізничного транспорту. Проведено комплекс досліджень режиму нахилу з використанням обох ступенів гібридного механізму. Визначені динамічні показники складових запропонованого механізму, які дозволяють надати практичних рекомендацій щодо вибору параметрів елементів напівпровідникового перетворювача, пневматичних та електромеханічних пристроїв гібридної системи нахилу, а також визначити сили, що діють в елементах механізму нахилу.
  • Ескіз
    Документ
    Математична модель пневматичної частини комбінованого пневматичного та електромеханічного приводу нахилу кузова транспортного засобу
    (Харківський національний університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2015) Єріцян, Багіш Хачикович; Любарський, Борис Григорович; Якунін, Д. І.
    В науковій статті розглядається актуальна проблема створення транспортного засобу з комбінованим пневматичним та електромеханічним приводом на основі лінійного двигуна для нахилу кузова, що дозволяє істотно підвищити швидкість руху на кривих ділянках. Вона складається з диференційних рівнянь зміни тиску у пневморесорі та руху верхньої її частини для пневматичних ресор діафрагмового типу. Визначено функцію масової витрати повітря для нахилу кузова, що базується на обчисленні термодинамічних функцій розходу.
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання комбінованої системи нахилу кузову швидкісного рухомого складу залізничного транспорту
    (Технологический центр, 2016) Єріцян, Багіш Хачикович; Любарський, Борис Григорович; Якунін, Д. І.
    Розглянуто імітаційну модель комбінованої системи нахилу кузова швидкісного рухомого складу залізниць. Визначено характер зміни механічних, електричних, пневматичних та енергетичних параметрів у часі, а також їх амплітудні значення, що визначають вибір елементної бази напівпровідникових перетворювачів, параметри та типи балонів пневморессор і навантаження в елементах надвізкової будови рухомого складу. Результати можливо використати при проектуванні швидкісного рухомого складу без суттєвої реконструкції існуючої транспортної інфраструктури.
  • Ескіз
    Документ
    Оптимізація компонентів комбінованої електропневматичної системи нахилу кузова швидкісного електрорухомого складу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Єріцян, Багіш Хачикович; Любарський, Борис Григорович; Якунін, Дмитро Ігорович