Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Контроль і діагностика локомотивів
    (ТОВ ВПП "Контраст", 2020) Носков, Валентин Іванович; Мезенцев, Микола Вікторович; Гейко, Геннадій Вікторович
  • Ескіз
    Публікація
    Комплексна оцінка тягової електропередачі локомотивів
    (ТОВ ВПП "Контраст", 2022) Носков, Валентин Іванович; Гейко, Геннадій Вікторович; Панченко, Володимир Іванович
  • Ескіз
    Документ
    Оптимізація режимів роботи тягового електропривода
    (ФОП Тарасенко В. П., 2022) Носков, Валентин Іванович; Гейко, Геннадій Вікторович; Ліпчанська, Оксана Валентинівна
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка витрати енергії при русі поїзду по перегону
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Носков, Валентин Іванович; Гейко, Геннадій Вікторович; Мезенцев, Микола Вікторович
  • Ескіз
    Документ
    Синтез системи управління асинхронним тяговим приводом методом АКУР
    (НТУ "ХПІ", 2017) Носков, Валентин Іванович; Ліпчанський, Максим Валентинович; Гейко, Геннадій Вікторович
    Предметом вивчення в статті є аналіз методів синтезу систем автоматичного управління (САУ) для рухомого складу з асинхронним тяговим приводом (АТП). Мета – забезпечення якості динаміки процесів, точності приведення об'єктів в задану точку фазового простору та мінімізація енергетичних витрат на процеси керування в умовах детермінованих і випадкових збурень. Задача – вибір метода синтезу оптимальних САУ, що дозволяє забезпечити необхідні показники якості роботи АТП. Аналіз проблем оптимального управління тяговим приводом рухомого складу показав, що найбільш перспективно використовувати для синтезу систем управління об'єктами, які описуються системами нелінійних диференціальних рівнянь, метод аналітичного конструювання регуляторів за критерієм узагальненої роботи (АКУР). Метод АКУР дозволяє синтезувати регулятори, які оптимізують процеси управління не тільки при детермінованих, але й при випадкових збуреннях. Але використання цього методу можливо для об'єктів, математична модель яких описується системою диференціальних рівнянь, в яких управління входять лінійно. У зв'язку з тим, що в АТП управління входять нелінійно, для використання методу АКУР була виконана його адаптація та були отримані вирази для управлінь, які визначають структуру оптимального регулятора. Висновки: запропоновано підхід для синтезу САУ асинхронного тягового приводу з використанням метода АКУР. Була виконана адаптація цього методу з урахуванням нелінійних управлінь.