Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Дослідження процесу розгону машинно-тракторного агрегату з гідрокерованою трансмісією у процесі виконання транспортної роботи(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Кальченко, Борис Іванович; Кожушко, Андрій Павлович; Пелипенко, Євген Сергійович; Ярита, Олександр ОлександровичНаведено математичну модель процесу розгону машинно-тракторного агрегату під час виконання транспортної роботи, за допомогою якої можна оцінювати критерії розгінних якостей транспортного засобу з трансмісією, у якій перемикання передач здійснюється під навантаженням завдяки гідрокерованим фрикційним муфтам.Документ Вплив плавності ходу колісних тракторів на навантаженість трансмісії(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Кальченко, Борис Іванович; Ребров, Олексій Юрійович; Кожушко, Андрій ПавловичОписано підхід до визначення залежності навантаженості трансмісії трактора типу ХТЗ-150К від рівня плавності його ходу. Наведено результати теоретичних досліджень і натурних випробувань під час руху по ґрунтовій дорозі та бруківці; на зораній стерні озимої пшениці. Визначено передавальну функцію підвіски, яка описує плавність ходу колісного трактора. Обчислено передавальну функцію трансмісії, яка ґрунтується на визначенні навантаженості вузлів трансмісії.Документ Підхід до визначення завантаженості трансмісії колісного трактора при впливі нерівностей поверхні(Харківський національний технічний університет сільського господарства ім. Петра Василенка, 2017) Кальченко, Борис Іванович; Чернявський, І. С.; Кожушко, Андрій ПавловичВ статті описано підхід до визначення завантаженості механічної трансмісії колісного трактора при впливі нерівностей поверхні. Наведено передаточні функції трансмісії з двома ведучими мостами, яка виконується за допомогою опису коливань моментів, що навантажують пружні ланки коливальної системи. Визначено передаточну функцію підвіски, яка описує плавність руху колісного трактора.