Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Метод розрахунку механічних характеристик асинхронних двигунів з короткозамкненим ротором
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Маляр, Василь Сафронович; Маляр, Андрій Васильович; Андреїшин, Андрій Сергійович
    Запропоновано алгоритм розрахунку механічних характеристик асинхронних двигунів з короткозамкненим ротором при різних частотах напруги живлення. В основу розрахунку покладено математичну модель асинхронного двигуна, в якій враховується насичення магнітопроводу і витіснення струму в стержнях короткозамкненого ротора. Електромагнітні процеси у двигуні описуються системою нелінійних рівнянь електричної рівноваги, записаної в перетворених до ортогональних осей координат, яка розв'язується ітераційним методом Ньютона разом з методом продовження по параметру. Для обчислення потокозчеплень контурів та диференціальних індуктивностей використовуються характеристики намагнічування основним магнітним потоком, а також потоками розсіювання статора і ротора. Для урахування витіснення струму в стержнях ротора короткозамкнена обмотка подається у вигляді багатошарової структури, утвореної розбиттям стержнів по висоті на кілька шарів.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження впливу додаткового активного опору в колі обмотки збудження на пускові характеристики явнополюсних синхронних двигунів
    (НТУ "ХПІ", 2018) Маляр, Василь Сафронович; Маляр, Андрій Васильович
    На основі розробленого методу розрахунку усталених асинхронних режимів явнополюсних синхронних двигунів запропоновано методику математичного моделювання пускових характеристик. Задача розрахунку стаціонарного асинхронного режиму розв’язується як крайова для диференціальних рівнянь електричної рівноваги контурів двигуна. Алгебризація системи диференціальних рівнянь здійснюється шляхом апроксимації рівнянь стану кубічними сплайн-функціями на сітці вузлів періоду з урахуванням періодичного закону зміни координат. В результаті здійснюється перехід від їх континуальних значень до вузлових. Розрахунок пускових статичних характеристик здійснюється методом продовження по параметру. Для дослідження впливу величини пускового опору на асинхронні характеристики двигуна використано математичну модель двигуна, в якій враховуються реальні контури пускової обмотки, насичення та несиметрія магнітопроводу.
  • Ескіз
    Документ
    Механічні характеристики трифазних асинхронних двигунів при однофазному живленні
    (НТУ "ХПІ", 2016) Маляр, Василь Сафронович; Маляр, Андрій Васильович
    Запропоновано метод розрахунку механічних характеристик трифазних асинхронних двигунів, які живляться від однофазної мережі. Обертове магнітне поле створюється завдяки вмиканню послідовно в одну фазу конденсаторів. Задача розв’язується як крайова у трифазній нерухомій системі координат. В математичній моделі двигуна враховується насичення магнітопроводу та витіснення струму.
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання асинхронних режимів синхронного двигуна з конденсаторами в колі обмотки збудження
    (НТУ "ХПІ", 2012) Маляр, Василь Сафронович; Маляр, Андрій Васильович; Добушовська, Ірина Андріївна
    Розглядається проблема розрахунку асинхронних режимів синхронних двигунів з конденсаторами в обмотці збудження. Задача розв'язується як крайова для нелінійної системи диференціальних рівнянь електричної рівноваги, в яких потокозачеплення контурів обчислюються шляхом розрахунку магнітного поля двигуна на основі теорії магнітних кіл.
  • Ескіз
    Документ
    Перенапруги в асинхронних двигунах з паралельно увімкненими конденсаторами
    (НТУ "ХПІ", 2010) Маляр, Василь Сафронович; Маляр, Андрій Васильович; Добушовська, Ірина
    Розглядається питання дослідження перенапруг в асинхронних двигунах, які працюють з паралельно увімкненими косинусними конденсаторами у разі вимкнення напруги живлення. Отримані часові залежності координат режиму з урахуванням насичення та витіснення струму в стержнях ротора на підставі чисельного розрахунку перехідних процесів.
  • Ескіз
    Документ
    Математичне моделювання процесів в асинхронному двигуні штангової нафтовидобувної установки
    (НТУ "ХПІ", 2007) Маляр, Андрій Васильович
    Розглядається питання раціонального вибору математичної моделі глибокопазного асинхронного двигуна для дослідження динаміки електроприводу штангової нафтовидобувної установки.
  • Ескіз
    Документ
    Оптимізація збалансованості верстата-гойдалки електроприводу штангової нафтовидобувної установки
    (НТУ "ХПІ", 2009) Маляр, Андрій Васильович
    Запропоновано метод дослідження збалансованості верстата-гойдалки штангової нафтовидобувної установки на підставі математичного моделювання функціонування його кінематичної схеми і системи електроприводу, що дає змогу враховувати нерівномірність швидкості обертання ротора привідного двигуна протягом циклу роботи плунжерної помпи.