Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Публікація Методичні вказівки до практичної роботи "Дослідження нестаціонарного високочастотного температурного стану поверхні камери згоряння поршня"(2017) Пильов, Вячеслав ВолодимировичЗастосування штучної частково-динамічної теплоізоляції деталей ДВЗ є одним з перспективних напрямів комплексного покращення їх показників. Прогнозування впливу такої теплоізоляції на перебіг робочого процесу і надійність деталей при проектуванні нових та вдосконаленні існуючих конструкцій вимагає визначення температури поверхні камери згоряння, як змінної протягом робочого циклу двигуна. Метою практичної роботи є закріплення засвоєних у теоретичній частині курсу відомостей та набуття практичних навичок дослідження процесу нестаціонарного високочастотного теплообміну у камері згоряння ДВЗ. У роботі студентами виконується оцінка зменшення втрат теплоти від робочого тіла до поршня при наявності на його поверхні шару теплоізоляції різної природи, аналізується вплив теплоізоляції на температурне коливання цієї поверхні. Поставлена мета найбільш результативно досягається за умови попередньої самостійної підготовки студентів до заняття. Під час виконання роботи студентами згідно з індивідуальними варіантами завдань, із застосуванням спеціального програмного забезпечення та табличного процесора MS Excel, здійснюються розрахунки одновимірного температурного стану поршня при стаціонарній та нестаціонарній високо-частотній постановках задачі. Отримані для різних варіантів розрахунку результати порівнюються, на основі чого формулюються висновки щодо впливу окремих факторів на температурний стан деталі.Документ Спосіб комбінованого вироблення електричної та теплової енергії(ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2019) Пильов, Вячеслав Володимирович; Єфімов, Олександр В'ячеславович; Пильова, Тетяна Кузьмівна; Каверцев, Валерій Леонідович; Тютюнник, Лариса Іванівна; Гаркуша, Тетяна Анатоліївна; Єфімов, Дмитро ОлександровичСпосіб комбінованого вироблення електричної та теплової енергії включає спалювання палива у двотактному поршневому двигуні внутрішнього згоряння, поєднаному з електрогенератором, подачу повітря у циліндр двигуна крізь систему впуску за допомогою нагнітача, витиснення з циліндра до системи випуску двигуна продуктів згорання під час випуску і повітря під час продувки, подачу потоку газів з системи випуску двигуна у додаткову камеру згорання, де спалюють додаткове паливо, кількість якого визначають в залежності від теплового навантаження установки, і відведення газів в котел-утилізатор для передачі теплової енергії цільовому теплоносію. За допомогою нагнітача крізь систему впуску, циліндр та систему випуску двигуна у додаткову камеру згоряння подають додаткове повітря, кількість якого узгоджують з кількістю додаткового палива за допомогою блока керування.Публікація Оцінка впливу частково-динамічної теплоізоляції поверхні камери згоряння на рівень ресурсної міцності поршня(НТУ "ХПІ", 2015) Марченко, Андрій Петрович; Пильов, Вячеслав ВолодимировичДокумент Удосконалення врахування впливу тангенційного вихоря робочого тіла на розвиток паливного струменя(НТУ "ХПІ", 2014) Марченко, Андрій Петрович; Карягін, Ігор Миколайович; Пильов, Вячеслав ВолодимировичПублікація Моделювння температурного стану поршня ДВЗ з шаром нагару(НТУ "ХПІ", 2013) Марченко, Андрій Петрович; Пильов, Вячеслав ВолодимировичПублікація Оцінка впливу режимних факторів на параметри температурної високочастотної хвилі в поверхневому корундовому шарі поршня(НТУ "ХПІ", 2010) Марченко, Андрій Петрович; Шпаковський, Володимир Васильович; Сукачев, Іван Іванович; Карягін, Ігор Миколайович; Пильов, Вячеслав ВолодимировичПублікація Оцінка температурного стану стінки камери згоряння поршня з шаром нагару(НТУ "ХПІ", 2012) Марченко, Андрій Петрович; Шпаковський, Володимир Васильович; Пильов, Вячеслав Володимирович; Матвєєнко, Володимир Володимирович; Обозний, Сергій ВолодимировичВ роботі приведено результати вимірювання шару нагару, що утворився за незначний час роботи двигуна. Здійснено моделювання температурного стану поверхонь з нагаром та порівняно його з випадком наявності штучної частково-динамічної теплоізоляції.