Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Особливості тягового розрахунку тракторного самохідного шасі при агрегатуванні з навісними машинами та знаряддями
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Подригало, Михайло Абович; Краснокутський, Володимир Миколайович; Шевцов, Вадим Михайлович; Панамарьова, Ольга Борисівна
    Розглянута математична модель, що описує особливості тягового розрахунку самохідних шасі в навісному агрегаті. Проаналізовані особливості застосування типового тягового розрахунку до самохідних шасі зокрема з урахуванням розподілу сил і моментів в поздовжньо-вертикальній площині, що вливають на зчіпні і тягово потужності якості шасі. Розглянуто агрегатування, при якому відбувається довантаження самохідного шасі вагою машини, що в свою чергу впливає на вертикальну складову реакції ґрунту на робочих органах. Розрахунок тягового опору враховує частину сили опору коченню, що викликається нормальним довантаженням самохідного шасі від силового впливу навісних машин. Таким чином, тяговий опір навісної машини в агрегаті в загальному випадку складається з горизонтальної складової реакції ґрунту на робочих органах і сили опору коченню від довантаження трактора або самохідного шасі при роботі. Співвідношення цих складових в балансі тягового опору визначається прийнятим способом агрегатування і конструктивними параметрами машини. На співвідношення цих складових впливають також умови роботи агрегату: зі збільшенням щільності ґрунтів підвищується опір робочим органам і знижується опір коченню; зменшення щільності, підвищення вологості і інші чинники збільшують опір коченню при одночасному зниженні величини реакції ґрунту на робочих органах.
  • Ескіз
    Документ
    Покращення тягового-швидкісних властивостей вдосконаленням методів вибору параметрів моторно-трансмісійної установки автомобіля
    (Вінницький національний технічний університет, 2021) Подригало, Михайло Абович; Краcнокутський, Володимир Миколайович; Кашканов, Віталій Альбертович; Ткаченко, Олександр Сергійович; Янчик, Олександр Григорович
    Аеродинамічні характеристики здійснюють основний вплив на енергетичну ефективність і тягово-швидкісні властивості автомобіля. У цій статті, на основі раніше проведених досліджень аеродинамічних характеристик різних моделей автомобілів, запропоновано вдосконалений метод вибору параметрів двигуна і трансмісії на етапі проектування. Метою дослідження є покращення динамічних властивостей автомобіля шляхом вдосконалення методу вибору основних параметрів моторно-трансмісійної установки за рахунок уточнення розрахунку аеродинамічного опору руху. Для її досягнення необхідно розв’язати такі задачі: уточнити методику вибору максимальної ефективної потужності двигуна; уточнити методику визначення максимальної конструктивної швидкості автомобіля; розробити методику вибору передавальних чисел трансмісії. Аеродинамічний опір руху автомобіля визначається лобовим коефіцієнтом зазначеного опору, густиною повітряного середовища, площею лобового опору (міделем) і швидкістю автомобіля. З класичних робіт із аеродинаміки автомобіля відомо, що у діапазоні швидкостей руху автомобілів від 20 м/с до 80 м/с, приймаючи закон квадратів при оцінці сили опору повітря, слід змінювати коефіцієнт лобового аеродинамічного опору в залежності від швидкості автомобіля. Однак, при проведенні розрахунків цей коефіцієнт беруть постійним, що приводить до отримання великих значень сили опору повітря при високих швидкостях і менших – при малих. Розглянуто можливі два шляхи поліпшення динамічних властивостей і енергоефективності автомобіля при його модернізації (підвищення максимальної конструктивної швидкості автомобіля за рахунок зниження передавального відношення трансмісії на вищій передачі; зниження максимальної ефективності потужності двигуна при збереженні колишнього передавального відношення трансмісії на вищій передачі). У результаті проведеного дослідження удосконалено метод вибору (максимальної ефективної потужності двигуна;максимальної конструктивної швидкості автомобіля; передавальних чисел трансмісії) на стадії проектування параметрів моторно-трансмісійної установки автомобіля.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення коефіцієнту корисної дії колісного рушія трактора при русі по полю
    (2023) Подригало, Михайло Абович; Артьомов, М. П.; Краснокутський, Володимир Миколайович; Третяк, В. М.; Омельченко, Вадим Ігорович
    Проведено теоретичне дослідження впливу податливості ґрунту в плямі контакту з шиною на коефіцієнт корисної дії одиночного колеса та колісного рушія загалом.
  • Ескіз
    Документ
    Вибір енергетичного модуля для техніки наземного забезпечення польотів авіації
    (Харківський національний університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2009) Подригало, Михайло Абович; Краснокутський, Володимир Миколайович; Куценко, О. Б.; Кириченко, В. В.
  • Ескіз
    Документ
    Динамічна стабілізація курсового кута при пробігу літака
    (Харківський національний університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2007) Подригало, Михайло Абович; Соловйов, О. В.; Краснокутський, Володимир Миколайович
    Розглянуто природу появи збурюючого моменту обумовленого нерівномірністю сил гальмування на головних колесах літака. Для динамічної стабілізації курсового кута літака необхідно створити імпульс стабілізуючого моменту, величина якого визначена в розглянутій статті.
  • Ескіз
    Документ
    Формування гальмових та динамічних властивостей модульної техніки для аеродромно-технічного забезпечення польотів авіації
    (Харківський університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2007) Подригало, Михайло Абович; Краснокутський, Володимир Миколайович; Кириченко, Владислав Віталійович
    Проведено дослідження дозволених меж використання модульної техніки для забезпечення бойових дій авіації без використання активних причепів та напівпричепів як технологічного модуля, а також при відсутності на них гальм. Визначено дозволене співвідношення ваги технологічного та енергетичного модулів, а також потужність двигуна, яка потребується.