Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Концептуальні основи створення універсальних систем контролю викидів твердих частинок з відпрацьованими газами дизелів(НТУ "ХПІ", 2018) Полив'янчук, Андрій Павлович; Парсаданов, Ігор Володимирович; Каслін, Олександр Ігорович; Скурідіна, Олена ОлександрівнаЗапропоновано концепцію створення на базі компактних і мобільних міні- та мікротунелів універсальних систем екологічної сертифікації транспортних дизельних двигунів, які дозволяють визначати показники масових, питомих та середньоексплуатаційних викидів твердих частинок з відпрацьованими газами дизелів. В основі концепції лежать принципи підвищення компактності, динамічності, точності і ефективності керування вимірювального обладнання. Наведено результати теоретичних та експериментальних досліджень і розробок, які складають науково-практичну базу для підвищення універсальності міні- та мікротунелів: математичні моделі результуючої похибки вимірювань викиду твердих частинок, теплового стану газової проби в тунелі, комплексної оцінки ефективності тунелю за критеріями точності і економічної ефективності використання; методи: компенсаційного відбору проби відпрацьованих газів, динамічного контролю твердих частинок з використанням оптико-електронного чуттєвого елементу, прискореного вимірювання викиду твердих частинок; макетні зразки мінітунелю з ізокінетичним пробовідбірником МТ-1, мікротунелів МКТ-1 і МКТ-2; випробувальних стендів для досліджень теплових процесів в тунелі, ізокінетичного та компенсаційного режимів відбору проб відпрацьованих газів, результатів експериментального відпрацювання сертифікаційних процедур вимірювань викидів твердих частинок автомобільних, тракторних та тепловозних дизелів.Документ Підвищення ефективності систем контролю викидів твердих частинок з відпрацьованими газами дизелів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Полив'янчук, Андрій ПавловичМонографію присвячено науковій проблемі забезпечення потрібної точності та доступної вартості систем контролю викидів твердих частинок з відпрацьованими газами дизелів – розбавляючих тунелів. Проаналізовані вимоги Правил ЄЕК ООН до процедури і обладнання для вимірювання викидів твердих частинок, міжнародний досвід проведення таких вимірювань. Зроблені рекомендації щодо зменшення результуючої похибки тунелів та зниження їх вартості. Обґрунтовано доцільність використання в тунелях менш вартісного, ніж відомі аналоги, компенсаційного способу вимірювань масової витрати відпрацьованих газів. Розроблені та відпрацьовані в ході екологічних випробувань дизелів 1Ч12/14 і 4ЧН12/14 макетні зразки автоматизованих систем: мінітунелю з ізокінетичним пробовідбірником МТ-1 та мікротунелю МКТ-2. Досліджено результуючу похибку розбавляючого тунелю, значимість її інструментальної та методичних складових.Документ Прогнозування стану сажового фільтра на різних режимах роботи автомобільного дизеля(НТУ "ХПІ", 2014) Полив'янчук, Андрій Павлович; Шеховцов, Юрій Іванович; Заіграєв, Леонід СтепановичПредставлена методика прогнозування стану сажового фільтра на різних режимах роботи автомобільного дизеля, яка включає три етапи: розрахунковий експеримент за математичною моделлю процесу регенерації сажового фільтру, апроксимація параметрів регенерації за даними розрахункового експерименту та розрахунковий експеримент за імітаційною математичною моделлю стану сажового фільтра при роботі дизеля на різних режимах. Стан сажового фільтра визначається за поточною кількістю сажі і максимальною температурою в ньому. Запропоновано компактні функції для швидкості вигоряння сажі та максимальної температури у сажовому фільтрі автомобільного дизеля КамАЗ-740М і статистично їх обґрунтовано.