Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Публікація Методичні вказівки щодо структури та змісту пояснювальних записок дипломних робіт магістра(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Нікуліна, Олена Миколаївна; Копп, Андрій Михайлович; Хацько, Наталія Євгенівна; Лютенко, Ірина ВікторівнаМетодичні вказівки містять опис вимог до обов'язкової структури та мінімального змісту пояснювальних записок дипломних робіт магістра, студентів, які навчаються за спеціальністю 122 "Комп'ютерні науки" освітньої програми "Комп'ютерні науки та інтелектуальні системи".Публікація Методичні вказівки щодо структури та змісту пояснювальних записок дипломних робіт бакалавра(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Нікуліна, Олена Миколаївна; Копп, Андрій Михайлович; Хацько, Наталія Євгенівна; Лютенко, Ірина ВікторівнаМетодичні вказівки містять опис вимог до обов'язкової структури та мінімального змісту пояснювальних записок дипломних робіт бакалавра, студентів, які навчаються за спеціальністю 126 "Інформаційні системи та технології" освітньої програми "Програмне забезпечення інформаційних систем".Документ Методичні вказівки до виконання практичних та лабораторних робіт за темою "Функції та їх властивості"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Хацько, Наталія Євгенівна; Хацько, Кирило Олександрович; Дьяконенко, Ніна ЛеонідівнаЩо таке дискретна математика? Грубо кажучи, це вивчення дискретних об'єктів. Тут дискретний означає "містить різні або незв'язані елементи". Приклади: • визначення того, чи є математичний аргумент логічно правильним. • вивчення зв'язку між скінченними множинами. • підрахунок кількості способів розташування предметів за певним зразком. • аналіз процесів, які включають кінцеву кількість кроків. Ось кілька причин, чому ми вивчаємо дискретну математику, це • розвиває нашу здатність розуміти та створювати математичні аргументи. • забезпечує математичну основу для поглиблених курсів математики та інформатики. Функції, які ми вивчали в обчисленні, є дійсними функціями, які визначені над множиною дійсних чисел, і результати, які вони дають, також є дійсними числами. В темі "Функції та їх властивості" ми вивчимо їх узагальнення на інших множинах. Визначення може бути важко зрозуміти на початку, більшість студентів розглядають реальні функції як обчислювальні пристрої. Проте в узагальненні функції не обмежуються лише обчисленнями. Кращий спосіб поглянути на функції - це їх взаємозв'язок введення-виведення. Нехай f позначає функцію. Дано елемент (який не обов’язково повинен бути числом), ми називаємо результат від f зображенням x під f і пишемо f(x), що читається як "f від x". Такий узагальнений підхід надає функціям центральну роль в математиці, де вони використовуються для опису будь-яких процесів, що якимось чином переводять елементи однієї множини в елементи іношої множини.Документ Методичні вказівки до виконання практичних та лабораторних робіт за темою "Множини" з дисциплін "Дискретна математика" та "Комп’ютерна математика"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Нікуліна, Олена Миколаївна; Хацько, Наталія Євгенівна; Хацько, Кирило ОлександровичТеорія множин – це розділ логіки та математики, в рамках якого вивчаються класи (множини) елементів довільної природи. Множина розуміється як довільна сукупність певних обє'ктів, що можна розрізнити та назвати елементами єдиного цілого. Методи теорії множин широко використовуються у всіх галузях сучасної математики, математичної логіки, отже, теорії та практики програмування. Вони мають важливе значення для питань обґрунтування логічними засобами. Проте з обґрунтуванням самої теорії множин виникають труднощі, не подолані й у наш час. Математичні дисципліни, у яких викладається теорія множин, спрямовані на організацію плавного переходу між шкільною та комп’ютерною математикою. Основні об’єкти дискретної математики, математичної логіки пояснюються та опрацьовуються елементарною та доступною мовою. Обговорюються навички використання деяких фундаментальних математичних ідей, наприклад, доказ, вимірюваність, індукція. Студенти долають неконтрольований страх перед позначеннями, формулюваннями, доказами, логічними висловлюваннями тощо, який може існувати на початкових етапах вивчання складних спеціальних дисціплін. Метою видання методичних вказівок є надання студентам навичок формулювання та вирішення завдань, що пов’язані з теорією множин.Документ Методичні вказівки до виконання лабораторної роботи "Розробка діаграми варіантів використання у середовищі Umbrello UML Modeller"(2019) Хацько, Наталія Євгенівна; Гавриленко, Світлана ЮріївнаВиконання лабораторних робіт спрямовано на набуття навичок виразу проєктного мислення за допомогою графічної мови. Для правильного виконання студент має прочитати теоретичний матеріал, виконати типове завдання (тобто зробити вказані в опису лабораторної роботи кроки), виконати аналогічні кроки для вирішення індивідуального завдання. За результатом виконання кожної лабораторної роботи студент формує звіт відповідно до вимог НТУ «ХПІ» щодо оформлення навчальної документації. Захист лабораторних робіт відбувається протягом усього навчального семестру відповідно до графіка їх проведення. Строк захисту комплексу лабораторних робіт – до останнього тижня семестру. Метою цієї роботи є ознайомлення з особливостями робочого інтерфейсу середовища Umbrello UML Modeller щодо створення діаграми випадків використання. Для отримання навичок студенти мають виконати завдання по розробці діаграми випадків використання програмної системи "Банкомат". Потім студенти виконують індивідуальні завдання, за якими оформлюють звіт та захищають лабораторну роботу.Документ Методичні вказівки до виконання лабораторної роботи "Розробка діаграми класів у середовищі Umbrello UML Modeller"(2019) Хацько, Наталія Євгенівна; Гавриленко, Світлана ЮріївнаThe class diagram is the most directly applied when it comes to coding. Most UML tools will generate a set of classes in many programming languages straight from the class diagram. They are not always complete; especially where collections or templates are concerned, but they can save a lot of repetitive typing. Class diagrams are also the most complex, and certainly the most discussed when modelling object oriented concepts such as composition and aggregation. Hopefully, we can avoid such arguments for now and accept that class diagrams are able to model many object oriented, and even entity relationship particulars.Документ Методичні вказівки до виконання лабораторної роботи "Порядок створення та редагування моделей і діаграм в програмі Umbrello UML Modeller"(2019) Хацько, Наталія Євгенівна; Гавриленко, Світлана ЮріївнаВиконання лабораторних робіт спрямовано на набуття навичок виразу проєктного мислення за допомогою графічної мови. Для правильного виконання студент має прочитати теоретичний матеріал, виконати типове завдання (тобто зробити вказані в опису лабораторної роботи кроки), виконати аналогічні кроки для вирішення індивідуального завдання. За результатом виконання кожної лабораторної роботи студент формує звіт відповідно до вимог НТУ «ХПІ» щодо оформлення навчальної документації. Захист лабораторних робіт відбувається протягом усього навчального семестру відповідно до графіка їх проведення. Строк захисту комплексу лабораторних робіт – до останнього тижня семестру. Метою цієї роботи є ознайомлення з особливостями робочого інтерфейсу, головним меню та панелями інструментів програми Umbrello UML Modeller, отримати навички зі створення та редагування моделей і діаграм.