Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання практичних та лабораторних робіт за темою "Множини" з дисциплін "Дискретна математика" та "Комп’ютерна математика"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Нікуліна, Олена Миколаївна; Хацько, Наталія Євгенівна; Хацько, Кирило Олександрович
    Теорія множин – це розділ логіки та математики, в рамках якого вивчаються класи (множини) елементів довільної природи. Множина розуміється як довільна сукупність певних обє'ктів, що можна розрізнити та назвати елементами єдиного цілого. Методи теорії множин широко використовуються у всіх галузях сучасної математики, математичної логіки, отже, теорії та практики програмування. Вони мають важливе значення для питань обґрунтування логічними засобами. Проте з обґрунтуванням самої теорії множин виникають труднощі, не подолані й у наш час. Математичні дисципліни, у яких викладається теорія множин, спрямовані на організацію плавного переходу між шкільною та комп’ютерною математикою. Основні об’єкти дискретної математики, математичної логіки пояснюються та опрацьовуються елементарною та доступною мовою. Обговорюються навички використання деяких фундаментальних математичних ідей, наприклад, доказ, вимірюваність, індукція. Студенти долають неконтрольований страх перед позначеннями, формулюваннями, доказами, логічними висловлюваннями тощо, який може існувати на початкових етапах вивчання складних спеціальних дисціплін. Метою видання методичних вказівок є надання студентам навичок формулювання та вирішення завдань, що пов’язані з теорією множин.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання лабораторної роботи "Розробка діаграми варіантів використання у середовищі Umbrello UML Modeller"
    (2019) Хацько, Наталія Євгенівна; Гавриленко, Світлана Юріївна
    Виконання лабораторних робіт спрямовано на набуття навичок виразу проєктного мислення за допомогою графічної мови. Для правильного виконання студент має прочитати теоретичний матеріал, виконати типове завдання (тобто зробити вказані в опису лабораторної роботи кроки), виконати аналогічні кроки для вирішення індивідуального завдання. За результатом виконання кожної лабораторної роботи студент формує звіт відповідно до вимог НТУ «ХПІ» щодо оформлення навчальної документації. Захист лабораторних робіт відбувається протягом усього навчального семестру відповідно до графіка їх проведення. Строк захисту комплексу лабораторних робіт – до останнього тижня семестру. Метою цієї роботи є ознайомлення з особливостями робочого інтерфейсу середовища Umbrello UML Modeller щодо створення діаграми випадків використання. Для отримання навичок студенти мають виконати завдання по розробці діаграми випадків використання програмної системи "Банкомат". Потім студенти виконують індивідуальні завдання, за якими оформлюють звіт та захищають лабораторну роботу.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання лабораторної роботи "Розробка діаграми класів у середовищі Umbrello UML Modeller"
    (2019) Хацько, Наталія Євгенівна; Гавриленко, Світлана Юріївна
    The class diagram is the most directly applied when it comes to coding. Most UML tools will generate a set of classes in many programming languages straight from the class diagram. They are not always complete; especially where collections or templates are concerned, but they can save a lot of repetitive typing. Class diagrams are also the most complex, and certainly the most discussed when modelling object oriented concepts such as composition and aggregation. Hopefully, we can avoid such arguments for now and accept that class diagrams are able to model many object oriented, and even entity relationship particulars.