Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Програмне моделювання поширення інформаційно-психологічних впливів у віртуальних соціальних мережах(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Улічев, О. С.; Мелешко, Є. В.Предметом вивчення у статті є процес поширення інформаційно-психологічних впливів у віртуальних соціальних мережах. Метою є розробка програмної моделі поширення інформаційно-психологічних впливів у сегментах віртуальної соціальної мережі. Завдання: розробити програмну модель для визначення того, як впливає структура соціальної мережі та властивості і ролі її користувачів на швидкість поширення інформаційно-психологічних впливів, а також визначити ефективність різних стратегій поширення інформаційно-психологічних впливів. Використовуваними методами є: теорія графів, теорія множин, теорія ймовірностей, об’єктно-орієнтоване програмування. Отримані такі результати: розроблено програмну модель поширення інформаційно-психологічних впливів у сегментах соціальної мережі, за допомогою якої здійснено моделювання різних стратегій поширення інформації та здійснено порівняння їх ефективності. Розроблену програмну модель можна використовувати для прогнозування наслідків поширення інформаційно-психологічних впливів у сегментах соціальної мережі при застосуванні різних стратегій поширення інформації під час інформаційних операцій або інформаційних війн. Було проведено моделювання різних стратегій поширення інформації, зокрема, запропонованих стратегії "кущ" та стратегії "дерево". Як показали результати моделювання, ефективність стратегії можна підвищити використовуючи багатокритеріальні функції аналізу вузлів для вибору найбільш вдалого вузла для атаки. Наукова новизна отриманих результатів полягає в наступному: розроблено програмну модель поширення інформаційно-психологічних впливів у віртуальних соціальних мережах, яка на відміну від існуючих дозволяє враховувати структуру соціальної мережі, ролі і характеристики користувачів та накопичувальний вплив однотипних повідомлень, а також дозволяє генерувати соціальну мережу з наперед заданими структурними характеристиками.