Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 6021
  • Ескіз
    Публікація
    Вплив законодавчих реформ у сфері державного страхування на соціальну захищеність потерпілих на виробництві
    (Національний науково-дослідний інститут промислової безпеки та охорони праці, 2024) Кузьменко, Олена Олексіївна; Мезенцева, Ірина Олександрівна; Вамболь, Сергій Олександрович; Ткачук, К. К.; Нестеренко, О. В.
    Актуальність роботи обумовлена високим рівнем виробничого травматизму і низькими показниками рівня життя населення в Україні порівняно з промислово розвиненими країнами Європейського Союзу. тже проблема виживання потерпілих від нещасних випадків та професійних захворювань є злободенною. У роботі зібрані статистичні дані з відкритих джерел інформації, на основі яких виконано розрахунки деяких показників щодо соціальної захищеності потерпілих від нещасних випадків та професійних захворювань на виробництві. Проаналізовано динаміку змін кількості нещасних випадків та професійних захворювань в Україні у період з 2007 по 2023 рр. Досліджено взаємозв’язок цих показників з кількістю потерпілих, яким було виплачено щомісячну страхову виплату. Наведено дані Фонду соціального страхування та Пенсійного Фонду України про щомісячністрахові внески і виплати за період з 2007 по 2023 рр. Проведено порівняльне дослідження максимально допустимих сум щомісячної страхової виплати і одноразової допомоги у різні періоди часу, що пов’язано зі змінами у законодавстві держави. Проаналізовано тенденції змін у сумах страхових внесків та страхових виплат потерпілим на виробництві з урахуванням законодавчих реформ у сфері загальнообов’язкового державного соціального страхування в Україні. Для оцінки рівня виплат потерпілим з урахуванням реального економічного стану в країні виконано порівняння сум грошових показників, що вивчалися, в гривні і доларі. На основі аналізу отриманих результатів визначено соціально-економічні наслідки реформ щодо соціального захисту потерпілих на виробництві та запропоновано заходи щодо зниження рівня травматизму на підприємствах в умовах воєнних дій, міграції населення тощо.
  • Ескіз
    Публікація
    Економічна оцінка комерціалізації інновацій в системі менеджменту "розумного підприємства"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Перерва, Петро Григорович; Мащенко, Марина Анатоліївна; Ткачова, Надія Петрівна; Долина, Ірина Володимирівна
    У статті розглядається роль економічної оцінки в процесі комерціалізації інновацій в контексті управління "розумними підприємствами", аналізується важливість економічної оцінки комерціалізації інновацій в системі менеджменту "розумного підприємства". Доведено, що інновації є ключовим елементом для досягнення успіху підприємств у системі «розумного підприємства». Ефективна їх комерціалізація може сприяти підвищенню продуктивності та конкурентоспроможності. Оцінка економічної доцільності впровадження інновацій є важливим процесом, який дозволяє підприємствам проаналізувати, чи є потенційні вигоди від інвестицій у нові технології вищими за витрати. Автори розглядають ключові аспекти, такі як ефективність впровадження інновацій, методи моніторингу фінансових результатів та управління ризиками. Особливу увагу приділено використанню аналітичних інструментів і даних для прийняття зважених рішень. Стаття підкреслює необхідність змін в організаційній культурі для сприяння інноваційності та конкурентоспроможності. Постійний моніторинг економічних показників і результатів впроваджених інновацій дозволяє оперативно коригувати стратегії та процеси для досягнення максимального результату. Ефективні стратегії управління ризиками можуть знизити невизначеність, пов'язану з впровадженням нових технологій, що особливо важливо в умовах конкурентного середовища. Особливу увагу приділено інтеграції інноваційних технологій та бізнес-процесів, які забезпечують підвищення ефективності та конкурентоспроможності підприємств. Автори аналізують ключові аспекти економічної оцінки, такі як вибір показників ефективності, методи моніторингу результатів впровадження інновацій, а також стратегії управління ризиками. Підкреслюється важливість використання аналітичних інструментів і великих даних для ухвалення зважених рішень, що реагують на зміни ринкової ситуації. Стаття також відзначає, що для успішної комерціалізації інновацій необхідна адаптація організаційної культури, що сприяє відкритості до нових ідей і здатності до їх реалізації. В результаті представлено концептуальну модель економічної оцінки, яка може бути використана підприємствами для ефективного управління інноваційними проектами. Пропонована до використання на практиці концептуальна модель економічної оцінки включає в себе практичні рекомендації для успішної комерціалізації інновацій у бізнес-середовищі. Викладені в статті науково-методичні положення та рекомендації є важливими для розуміння суті та значення економічної оцінки в процесі комерціалізації інновацій у сучасному бізнес-середовищі, що сприяє розвитку «розумних підприємств».
  • Ескіз
    Публікація
    Problems of accounting for the costs of innovation production and ways to solve them
    (WSEH, 2024) Chernyshenko, O. I.
    The report considers the essence of accounting for costs for innovative production. It is a complex process related to the definition, classification and allocation of costs. Accounting problems arise in connection with the peculiarities of innovation activity, such as high uncertainty, long-term nature and the need to integrate different types of costs. The main problems inherent in innovative production are considered.
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідження еволюції знань в сфері теорії витрат
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Чернишенко, Олена Іванівна
  • Ескіз
    Публікація
    Управління маркетинговими ризиками підприємницької діяльності
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Струк, Д. М.; Романчик, Тетяна Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Сучасні рекламні технології як стратегічний інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств в умовах цифрової трансформації ринку
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Самойлов, О. В.; Романчик, Тетяна Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Місце рекламних технологій у маркетинговій комунікаційній політиці підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Батраченко, Д. Ю.; Романчик, Тетяна Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Оптимізація діяльності рекламного агентства на засадах тайм-менеджменту
    (Національна академія Національної гвардії України, 2024) Романчик, Тетяна Володимирівна; Струк, Д. М.
  • Ескіз
    Публікація
    Технології тайм-менеджменту у рекламному бізнесі
    (ТОВ "ДКС Центр", 2024) Романчик, Тетяна Володимирівна; Самойлов, О. В.; Струк, Д. М.
    У статті досліджено актуальність застосування технологій тайм менеджменту в підприємствах та організаціях рекламного бізнесу. Підкреслено особливості організації робочих процесів у цієї сфері, а саме: робота з кількома клієнтами одночасно, в умовах жорстких дедлайнів, процеси пов’язані з пошуком креативних ідей, що може спричинити затримку виконання робот, постійна комунікація з клієнтами. Це призводить до браку часу, недотримання термінів, збільшує робоче навантаження та неефективне використання робочого часу. З метою подолання цих труднощів у діяльність рекламних агентств варто запроваджувати стратегії управління часом, такі як визначення пріоритетних завдань, встановлення реалістичних цілей і термінів, мінімізація відволікань і використання технологій оптимізації процесів. У статті визначено ключові аспекти тайм-менеджменту, які є важливими для рекламної діяльності, розглянуто існуючі стратегії та методи управління часом у маркетингових командах та розроблено рекомендації для покращення тайм-менеджменту підприємств рекламної індустрії.
  • Ескіз
    Публікація
    Synopsis of lectures on the discipline "Marketing management"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Zaruba, Viktor
    The lecture material from the discipline "Marketing Management" is devoted to the systematization and development of knowledge of students in accordance with modern concepts of marketing and marketing management, in particular strategic marketing, holistic marketing, socially responsible marketing, marketing of partner relations. Our presentation comes from the point of view of F. Kotler, who proposed to consider marketing simultaneously from a social and managerial point of view. Marketing as a social process is aimed at satisfying the needs and desires of individuals and groups through the creation and offering of goods. The managerial aspect of marketing is directly related to the sale of goods and is only the tip of the marketing iceberg. During the lectures, applicants learn to perform market analysis tasks, marketing planning at the strategic, tactical and operational levels, organization and motivation of marketing activities, management of the implementation of developed plans, control and analysis of the effectiveness of marketing activities. They deepen their knowledge of assessing the attractiveness of strategic areas of business and market segments, differentiation of the product offer and its positioning, ensuring the competitive advantages of the enterprise, the choice of product, price, distribution and communication policies, control of marketing activities, etc. After listening to the lectures, students should also learn to justify marketing decisions at the level of a market entity using modern management principles, methods and techniques. In the proposed lecture texts, as well as in most known literary sources, the term marketing management refers to the management of an enterprise on the basis of marketing. In a narrower sense, marketing management is understood as management of marketing itself, that is, management of marketing tools or certain activities. Therefore, the term marketing management is used in lectures devoted to consideration of marketing management at the tactical level, where control, operational management and analysis of current marketing activities take place.