Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Метод оцінки діяльності чергової зміни районного диспетчерського центру
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Гришманов, Д. Є.; Данюк, Ю. В.; Несміян, О. Ю. ; Павленко, М. А.
    Предметом вивчення в статті є процеси діяльності авіаційних диспетчерів чергової зміни районного диспетчерського центру (РДЦ) системи обслуговування повітряного руху. Метою є розробка методу оцінки діяльності чергової зміни РДЦ при обслуговуванні повітряного руху. Завдання: обґрунтувати можливість застосування системи автоматизованого контролю діяльності авіаційного диспетчера при управлінні повітряним рухом. Застосованими методами є методи нечіткої логіки, методи математичної статистики, методи експертних оцінок. Отримані такі результати. Запропоновано методику отримання персональних оцінок особами чергової зміни РДЦ. Розроблено метод оцінки діяльності чергової зміни РДЦ, який враховує організацію взаємодії між авіаційними диспетчерами та керівником польотів при обслуговуванні повітряного руху. Для автоматизованого контролю діяльності чергової зміни РДЦ та напрацювання рекомендацій щодо підвищення якості обслуговування повітряного руху було запропоновано застосовувати метод оцінки діяльності чергової зміни РДЦ, оснований на застосуванні моделей діяльності авіаційного диспетчера.
  • Ескіз
    Документ
    Application of the structural-algorithmic analysis method for modeling work duty shift area control centers
    (НТУ "ХПІ", 2018) Grishmanov, Dmytro; Pukhalska, Galina; Yarokhowytch, Olexander; Pysarchuk, Oleksii
    Development and implementation new service ways in the air traffic services system are connected with the solution of complex tasks researching the features of familiar business models of duty shift and determination the direction of their development. The purpose of the articleis to analyze the existing business model of area control centers of air traffic controllers and search areas for their improvements. It is shown that insufficiently addressed issues relating to the problems of interaction between the air traffic controllers among themselves and with automation tools. In this regard, the harmonization of the business models is needed in order to research, process information and training tasks, that takes into consideration the requirements of visibility and accessibility, while maintaining the possibility of analytical and experimental studies. To improve the business model of the area control center duty shift has been proposed to add other elements into the situation detection scheme and classify the initiating situations. The article shows that it is rational to complement existing methods of modeling activities of air traffic controllers by structurally-algorithmic analysis method and method of generalized network models activity in order to address the research, information and training tasks.