Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Імпульсний аксіальний індуктивний прискорювач плазмового кільця в повітряному середовищі атмосферного тиску
    (ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2022) Сокол, Євген Іванович; Коритченко, Костянтин Володимирович; Болюх, Володимир Федорович; Буряковський, Сергій Геннадійович; Резинкін, Олег Лук'янович
    Винахід належить до плазмової техніки і до плазмових технологій, а більш конкретно стосується плазмових прискорювачів. Імпульсний аксіальний індуктивний прискорювач плазмового кільця в повітряному середовищі атмосферного тиску складається з коаксіально розташованих циліндричної напрямної труби, зовнішнього циліндричного магніту і системи термічної іонізації речовини до плазмового стану. Один з відкритих торців циліндричної напрямної труби знаходиться в повітряному середовищі, а на іншому її торці розташована система формування газового потоку. Усередині напрямної труби коаксіально розташовано внутрішній циліндричний магніт, який утворює з зовнішнім циліндричним магнітом магнітну систему, яка формує поперечну відносно осі напрямної труби компоненту індукції магнітного поля. Система термічної іонізації речовини складається з розташованого в зазорі між напрямною трубою і внутрішнім циліндричним магнітом електропровідного кільця, що переходить в плазмовий стан в результаті електричного вибуху. Система формування газового потоку складається з газодетонаційної труби, що закрита з одного з торців, і системи подачі газодетонаційного газу. Електропровідне кільце виконано у вигляді дроту, що складається з двох однакових частин, кінці яких з'єднані між собою і підключені за допомогою комутатора до високовольтного імпульсного накопичувача енергії, або у вигляді фольги у формі плоского диска, що обмежує вихід газодетонаційного газу з напрямної труби. Циліндричні електромагніти за допомогою комутатора підключені до імпульсного накопичувача енергії, а напрямна труба виконана з ізоляційного матеріалу. Технічним результатом винаходу є підвищення питомої потужності, простота в управлінні роботою, підвищення надійності, зменшення витрат під час виготовлення і експлуатації, зменшення габаритних розмірів.
  • Ескіз
    Документ
    Analysis of optimization criteria for the process of switch displacement in a DC railroad turnout
    (PC Tесhnology сеntеr, 2019) Buriakovskyi, S. G.; Smirnov, V.; Asmolova, L. V.; Obruch, I. V.; Rafalskyi, O.; Maslii, Ar. S.
    This paper reports a study into the dynamics of displacing a railroad turnout's switches with a direct start of electric motor and a controlled DC electric drive in the MATLAB environment. The emphasis of simulation was the investigation of processes taking place in the kinematic links of a railroad turnout in the dynamics of its switch displacement. The estimation was based on the optimization criteria for a switch displacement process: the pulse of the impact of a switch against the frame rail, elasticity force in the working rod and a switch turning time. The result of the simulation of a non-controlled electric drive in a railroad turnout of switches has revealed that the values of these parameters are unsatisfactory. Mathematical models of the regulated electric drive for a railroad switch turnout were considered as two-mass electromechanical systems with subordinate regulation of basic coordinates and based on the principle of modal control. The results from mathematical modelling of the switch turning process convince that the numerical values of the optimization criteria for a regulated turning process are improved. Increasing the time of a regulated turning by up to 6 % of direct start results in a decreased impact in the kinematic links. Under the assumption of eliminating a technological gap in the reducer, a decrease in the impact of switches at the turning onset amounts to 6–8 %. At the same time, comparison of impacts at the onset of switch turning, when taking into consideration a technological gap in the reducer, as well as without it, shows a decrease in the elastic force amplitude by 250 %. The impact (a switch momentum pulse) could be reduced by 20–24 % upon turning completion. Our analysis of optimization criteria for the switch displacement process has demonstrated efficiency of the regulated electric drive compared to the direct start of an electric motor. That makes it possible not only to extend the operational functionality of a railroad switch turnout, but also to reduce costs for the current technical inspection, repairs in general, as well as to prolong the inter-repair period.