Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
706 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Методичні вказівки щодо виконання індивідуальних завдань та підсумкового контролю знань з дисципліни "Планування та організація бізнесу"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Ткачова, Надія ПетрівнаМетодичні вказівки щодо виконання індивідуальних завдань та підсумкового контролю з дисципліни «Планування та організація бізнесу». Навчально-методичного забезпечення включає методичні поради до виконання індивідуальних завдань з дисципліни: необхідні пояснення до завдання; практичні завдання щодо розробки та апробація методичних положень щодо організації бізнесу – бази практики. Призначено для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» всіх форм навчання.Документ Проблеми, пов'язані із розширенням міжнародної торгівлі(Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Погорєлова, Тетяна ОлексіївнаДокумент Методичні рекомендації до практичних занять та самостійної роботи з дисципліни "Економіка підприємства"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Линник, Олена ІванівнаМета даних методичних вказівок - надати допомогу студентам у вивченні різних напрямків економічного обґрунтування технічних рішень, оскільки в умовах ринкових відносин перед фахівцями завжди виникає завдання вибору найкращого варіанту прийнятого рішення з кількох можливих альтернатив. Вивчення курсу «Економіка підприємства» передбачає засвоєння студентами основних положень, що характеризують економічний стан результатів господарської діяльності підприємства незалежно від форми власності; основних економічних категорій, понять, що розглядаються законів і закономірностей: - це дозволить майбутнім фахівцям в умовах конкретної виробничої діяльності: • вирішувати практичні господарські завдання; • визначати витрати, необхідні для виготовлення продукції; • обґрунтовувати вибір оптимального варіанту заготовки, механічної обробки деталей, заготовок з декількох можливих. Студенти повинні звернути особливу увагу на той факт, що в сучасних умовах розвитку ринкових відносин, конкуренції, перед кожним фахівцем виникає важливе завдання - забезпечення конкурентоспроможності продукції, що випускається, а значить, фінансової стійкості підприємства. Вирішення зазначених завдань можливе лише за умови творчого, інноваційного мислення, неординарного підходу до вирішення повсякденних завдань багатопланової виробничої діяльності. Необхідно враховувати і той факт, що сучасний фахівець повинен вміти: формулювати цілі, завдання ділового спілкування, володіти його навичками; вміти аналізувати конфліктні ситуації, аргументувати і переконувати, досягати компромісу і пам'ятати, що це все - лише мала частина чисто професійних навичок, без яких не може бути хорошого керівника. У зв'язку з цим студентам рекомендується вивчення навчальної літератури, використання економічної інформації та інших джерел; державних законодавчих, нормативних документів, матеріалів періодичної преси, Інтернет.Документ Культурний туризм: маркетингові стратегії для залучення іноземних туристів в Україну(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Дрепін, Іван Миколайович; Райко, Діана ВалеріївнаПублікація Управління маркетинговими ризиками підприємницької діяльності(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Струк, Д. М.; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаПублікація Сучасні рекламні технології як стратегічний інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств в умовах цифрової трансформації ринку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Самойлов, О. В.; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаПублікація Методичні вказівки до практичних занять, самостійної роботи та виконання індивідуального завдання з дисципліни "Зовнішньоекономічна маркетингова діяльність"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Романчик, Тетяна ВолодимирівнаСучасні економічні умови характеризуються посиленням, розширенням та інтенсифікацією міжнародної співпраці, розвитком глобалізаційних процесів, активізацією міжнародної торгівлі. Результативність економічної діяльності суб'єктів господарювання на зовнішньому ринку залежить від якості та успішності їх маркетингової діяльності. Сьогодні фахівцям-маркетологам потрібні глибокі знання та розуміння сутності застосування маркетингових інструментів, що відповідають сучасним стандартам ведення міжнародного бізнесу. Дисципліна спрямована на ознайомлення здобувачів вищої освіти із особливостями маркетингової діяльності на зовнішньому ринку. В ході вивчення дисципліни розглядаються особливості проведення аналізу маркетингового середовища та виявлення його впливу на зовнішньоекономічну діяльність підприємства, розкриваються теоретичні основи формування товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики вітчизняних підприємств, які здійснюють зовнішньоекономічну діяльність; формуються практичні навички дослідження світових ринків, сегментації світових ринків та обґрунтування вибору стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки товарів і послуг. Для формування вмінь та навичок майбутніх фахівців з реклами одних теоретичних знань недостатньо. Основу майбутнього успіху у професійній сфері становлять практичні навички. Робота на практичних заняттях дозволить розширити і закріпити знання здобувачів про специфіку маркетингової діяльності на зовнішньому ринку, засвоїти відмітні риси налагодження маркетингової взаємодії, що властиві зарубіжним ринкам. Отримані навички мусять стати підґрунтям у професійному становленні маркетологів, менеджерів, майбутніх підприємців. Мета дисципліни: Ознайомити майбутніх фахівців із світовими теорією i практикою маркетингової діяльності, дати розуміння про особливості, сучасні методи i принципи здійснення маркетингової діяльності на зовнішньому ринку.Публікація Рекламний бізнес(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Романчик, Тетяна ВолодимирівнаСучасний рекламний бізнес є невід'ємною складовою економічного і соціального життя суспільства. У швидкозмінному інформаційному середовищі реклама не лише сприяє популяризації товарів і послуг, а й формує суспільні настрої, впливає на поведінкові моделі споживачів і встановлює нові стандарти комунікацій. Рекламний бізнес має низку специфічних особливостей, які відрізняють ці підприємства від багатьох компаній, що працюють в інших сферах діяльності. Особливості рекламного бізнесу визначаються його динамічністю, креативністю та постійною адаптацією до змін на ринку. Однією з ключових характеристик цієї сфери є поєднання аналітичного підходу та творчості, що вмагає від фахівців не лише професійних знань, але й вміння орієнтуватися в тенденціях ринку, аналізувати поведінку цільової аудиторії та розробляти ефективні маркетингові стратегії. У цьому конспекті лекцій розглядаються теоретичні основи організації та управління рекламною діяльністю. Особлива увага приділяється аналізу ключових факторів успіху, принципів роботи рекламних агентств, а також сучасним трендам в галузі.Документ Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент інтеграції людей з особливими потребами у ринок праці(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Райко, Діана Валеріївна; Паймаш, Ганна Василівна; Бондаренко, В. О.Документ Фінансові аспекти конкурентоспроможності промислової продукції(Полтавський державний аграрний університет, 2024) Перерва, Олександр ПетровичВ доповіді визначено шляхи підвищення конкурентоспроможності через фінансову складову, до яких автором віднесено зниження витрат через впровадження сучасних методів управління витратами, таких як таргет-костинг та кайдзен-костинг, що дозволяє оптимізувати виробничі процеси та підвищити ефективність використання ресурсів