Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Оновлення тягового рухомого складу промислових підприємств
    (Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, 2023) Рой, С. В.; Качан, А. В.; Тихонов, А. С.; Рябов, Євген Сергійович; Єріцян, Багіш Хачикович
  • Ескіз
    Документ
    Синтез систем управління нелінійних об'єктів на основі нових способів лінеаризацією геометричні методи
    (Донбаська державна машинобудівна академія, 2018) Дмитрієнко, Валерій Дмитрович; Заковоротний, Олександр Юрійович; Носков, Валентин Іванович; Мезенцев, Микола Вікторович; Главчев, Дмитро Максимович; Харченко, Артем Олександрович
  • Ескіз
    Документ
    Оптимізація режимів роботи тягового електропривода
    (ФОП Тарасенко В. П., 2022) Носков, Валентин Іванович; Гейко, Геннадій Вікторович; Ліпчанська, Оксана Валентинівна
  • Ескіз
    Документ
    Застосування ГТУ до систем управління з різномасштабними швидкостями зміни змінних
    (Тарасенко В. П., 2022) Дмитрієнко, Валерій Дмитрович; Заковоротний, Олександр Юрійович; Леонов, Сергій Юрійович; Мезенцев, Микола Вікторович
  • Ескіз
    Документ
    Комп'ютерні компоненти для рішення проблем оптимального управління рухомим складом залізниць України
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Дмитрієнко, Валерій Дмитрович; Мезенцев, Микола Вікторович
    Вирішення завдань оптимального управління тяговим рухомим складом, як правило, виконується у припущеннях, що зовнішнє середовище щодо відношення до рухомого складу залишається незмінним та не впливає або слабо впливає на закони управління. Однак реальний рух рухомих складів по залізниці може вносити суттєві зміни в заздалегідь розроблені закони управління та графіки руху. Це пов’язано з тим, що по залізниці рухається множина рухомих складів, графіки руху яких можуть порушуватися, що може призвести до порушення оптимальних графіків руху цілого ряду рухомих складів. У зв’язку з цим у статті розглядаються підходи до управління складом із змінами, що склалися у зовнішньому середовищі.
  • Ескіз
    Публікація
    Світовий ринок локомотивів
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Соснов, Ігор Ігорович; Шапран, Євген Миколайович
  • Ескіз
    Документ
    Протибоксувальна система управління тяговим руховим складом
    (ФОП Тарасенко В. П., 2021) Дмитрієнко, Валерій Дмитрович; Заковоротний, Олександр Юрійович; Носков, Валентин Іванович; Мезенцев, Микола Вікторович
  • Ескіз
    Документ
    Geometrical theory of control in the problems of minimizing the energy consumption for a traction electric drive
    (Донбаська державна машинобудівна академія, 2018) Dmitrienko, V. D.; Zakovorotniy, A. Y.; Noskov, V. I.; Mezentsev, N. V.; Glavchev, D. M.; Kharchenko, A. А.
    The problem of optimal control of traction rolling stock has not been solved to date, because the problem of synthesis of optimal control systems for objects described by nonlinear systems of ordinary differential equations above the second order is not solved. In order to solve the problem of the synthesis of control systems for nonlinear objects, new methods of linearization based on geometric methods have recently been developed. These methods allow linearization of nonlinear control systems using feedback in the "input-state" space when the output variables are used for control and linearization. The solution of the problem of controlling a diesel train with a traction asynchronous drive is given by means of the linearization method in the "input-state" space for the case when the control object is described by the system of ordinary nonlinear differential equations of the 23rd order. As a result of linearization, a linear mathematical model of a control object in the form of Brunovsky is obtained, which allows using the principle of maximum to obtain the laws of control of the diesel train, providing a schedule of motion with a minimum fuel consumption.