Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Методика прогнозування потреб в матеріальних запасах на базі автомобільно-транспортного підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Кожушко, Андрій Павлович; Крюкова, Тетяна Олександрівна
    Розвиток автомобільно-транспортного підприємства, в сьогоднішніх реаліях, напряму залежить від планування його фінансової діяльності, адже при зміні попиту на послуги, продукцію або при варіативності ринкової кон’юнктури варіюється і отримання прибутку. При формуванні плану розвитку підприємства важливу роль відіграє процес прогнозування кінцевого фінансового результату. Така ж тенденція простежується і при закупівельній роботі будь-якого підприємства. В процесі прогнозування в цілому та в окремих його напрямках виникає велика складність, що викликана рядом об’єктивних (а в деяких випадках і суб’єктивних) причин. Відомим фактом є те, що проведення прогнозу підвищує ефективність загального планування роботи, особливо в умовах коли прогнозні результати постійно корегуються з урахуванням змінного зовнішнього середовища та особливостей закупівельної діяльності. В зв’язку з цим виникає мета даної роботи – аналіз та узагальнення найпопулярніших методів прогнозування, а також запропонування комбінованого методу прогнозування, який базується на теорій оптимізації. При вирішенні поставленої мети використовувалась методика, яка ґрунтувалась на представленні математичних алгоритмів найпопулярніших методів прогнозування. На основі якої запропоновано комбінований метод прогнозування, який має можливість реалізовуватись за трьома підходами при визначенні вагових коефіцієнтів з залученням принципів теорії оптимізації. Як результат в матеріалах даної роботи показано прогнозні значення закупівельної діяльності з використанням регресійного аналізу, ковзаючої середньої та експоненціального згладжування. Як показали прогнозні значення, при використанні регресійного аналізу на місяць похибка становить 17%. При використанні методів екстраполяції (ковзаючої середньої та експоненціального згладжування) при прогнозуванні на 3 місяці похибка склала 7,5% та 4,2%, відповідно.
  • Ескіз
    Документ
    Application of the sliding window mechanism in simulation of computer network loading parameters
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Davydovskyi, Yu.; Reva, O.; Malyeyeva, O.; Kosenko, V.
    The subject of the study in the article is the data transfer processes in computer networks from the point of view of the network performance indicators, in particular, overload parameters. The purpose of the work is to create a simulation model of the behavior of a computer network, taking into account the mechanism of the "sliding window" and to demonstrate its work using a test example in combination with the previously proposed algorithms. The following tasks are solved in the article: analysis of the network as a complex multilevel system and isolation of the problems related to the transport layer of the OSI model; consideration of tasks that are solved by the transport layer of the data network; creation of the mechanism of modeling of functions of "sliding window"; demonstration of model work. The following research methods are used: basics of system analysis, models of network functioning, simulation modeling method. The following results were obtained: Based on the results of previous studies, the article proposes a new model of computer network behavior over a period of time. This model is based on the principles of simulation modeling, which became possible because of the certain fractal properties of incoming traffic, that is one of the initial data for the simulation. In the process of development, the seven-level OSI model was taken as the basic network model and its four lower levels were selected. Ensuring reliable information transmission at all protocol levels is based on the mechanisms of acknowledgement and "sliding window". The proposed model can reduce the amount of user data directly for each of the directions in a proportion directly proportional to their utilization of the specified congested channel. It is proposed to use a correction vector for each direction of information transmission in the model. Conclusions: The adequacy of the developed model is confirmed on the basis of practical calculations of the test case. The practical value of this model is the ability to predict bottlenecks when creating a computer network, or vice versa, to point out the redundancy of certain solutions in order to save significant funds in the future for providers and operators of communication services.
  • Ескіз
    Документ
    Параметрична декомпозиція багатоетапних транспортних моделей
    (Український державний університет залізничного транспорту, 2014) Гамбаров, Леонід Арамович; Шевченко, Сергій Васильович; Чернишова, Надія Петрівна; Свєтлова, Л. Ф.
    Багатоетапні транспортні моделі займають особливе місце серед задач математичного програмуванні. При деталізованому підході до їх розв’язання, з описом елементарних актів управлінської діяльності, виникає проблема пошуку екстремуму алгоритмічної функції на безлічі алгоритмічних обмежень в умовах високої розмірності простору змінних. В таких випадках має сенс застосовувати параметричну декомпозицію, пов'язану з проблемами негладкої оптимізації опуклих функцій багатоетапних транспортних моделей. У статті розглянуто застосування алгоритму найшвидшого спуску для розв’язання таких задач.
  • Ескіз
    Документ
    Розв’язання задачі сегментування ринку комп’ютерної техніки на основі кластерного аналізу
    (НТУ "ХПІ", 2016) Стратієнко, Наталія Костянтинівна; Бородіна, Інна Олександрівна
    Запропоновано програмне забезпечення для розв’язання задачі сегментування ринку і позиціонування товару. Для сегментування ринку використані методи і алгоритми кластерного аналізу: ієрархічний агломеративний і дивізімний алгоритми, а також метод k-середніх. Розглянуто технологію сегментування і дано короткий аналіз методів сегментування. Описано концептуальну модель даних, діаграму пакетів, діаграму розгортання програмного забезпечення. За допомогою розробленого програмного забезпечення були проведені розрахунки для підприємства, яке спеціалізується на продажу комп’ютерної техніки. Результати проаналізовані і розроблені рекомендації.
  • Ескіз
    Документ
    Автоматизація маркетингових досліджень продажів, ціни та товару на моторобудівному підприємстві
    (НТУ "ХПІ", 2016) Стратієнко, Наталія Костянтинівна; Козіна, Ольга Андріївна; Бородіна, Інна Олександрівна
    Розглянута постановка задачі на розробку програмного забезпечення маркетингових досліджень продажів, ціни та товару на підприємстві. Виконано аналітичний огляд програм-аналогів для вирішення маркетингових задач, наведені алгоритми, що використовуються для маркетингових досліджень в обраних напрямках, дано короткий опис розробленого програмного забезпечення. В результаті виконання роботи отримано працездатний застосунок, який має зручний і простий інтерфейс і забезпечує користувача всією необхідною інформацією для маркетингових досліджень продажів, ціни та товару. За допомогою розробленого програмного забезпечення було проведено маркетингове дослідження для моторобудівного підприємства, отримані результати проаналізовані і зроблені висновки.
  • Ескіз
    Документ
    Guidance for course work on "Algorithms and Data Structures"
    (2016) Stratiienko, Nataliia Kostiantunivna; Shmatko, O. V.; Borodina, I. O.
    Guidance for course work on "Algorithms and Data Structures" is a part of methods of the course "Algorithms and Data Structures". Course work is performed in 3 semester. The course work must consolidates theoretical knowledge and practical skills obtained in the study of lecture and practical parts of the course. The guidance covers the key issues related to the course work, the processing of explanatory notes to course work, and the defense of student work.
  • Ескіз
    Документ
    Asymptotic methods and finite element method in cyclic creep-damage problems
    (Львівський національний університет ім. І. Франка, 2015) Breslavsky, D. V.; Mietielov, V. O.; Morachkovsky, O. K.; Pashchenko, S. O.; Tatarinova, О. А.