Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
29 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Гідравлічні моделі в задачах дослідження енергоефективності систем власних потреб ТЕС(Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2021) Ванін, Віктор Антонович; Кругол, Микола МихайловичРобота присвячена дослідженню енергоефективності систем власних потреб теплових електричних станцій. Основними механізмами в системах власних потреб є відцентрові механізми, які працюють в складних гідравлічних мережах зі змінною продуктивністю. Основними способами регулювання параметрів відцентрових механізмів є зміна швидкості обертання робочого колеса, зміна кута відкриття направляючого апарату та дроселювання. В роботі проводиться аналіз режиму роботи складної гідравлічної мережі в яку включена група відцентрових механізмів зі замішаною схемою з’єднання. На основі законів Кірхгофа була отримана система рівнянь, що характеризує стан гідравлічної мережі. Робочі характеристики відцентрових механізмів групи задані апроксимаційними залежностями, що були отримані за допомогою методу найменших квадратів та законів подібності. Для аналізу ефективності різних способів регулювання параметрів відцентрових механізмів групи були поставлені й вирішені задачі знаходження оптимальних параметрів керування механізмами групи. Обмеженнями для таких задач виступили система рівнянь, що описує функціонування системи, технічні обмеження щодо значень параметрів керування та додаткові обмеження, які залежать від способу регулювання. При вирішенні таких задач були отримані значення оптимальних параметрів та середньозважених ККД механізмів групи. Дослідження показали, що найбільш ефективним способом регулювання параметрів відцентрового механізму є використання індивідуального частотного приводу, найменш ефективним – використання лише зміни кута відкриття направляючого апарату відцентрового механізму. Використання групового регулювання має високу ефективність, та майже не уступає індивідуальному частотному приводу. Проте це твердження є коректним при схожості робочих характеристик та режимів роботи відцентрових механізмів групи.Документ Порівняння різних способів керування мостовим автоматизованим краном(Ліра, 2016) Свіргун, Володимир Петрович; Свіргун, О. А.У статті порівнюються графіки перехідних процесів при оптимальному за швидкодійністю управлінні з графіками, що використовуютьcя у зарубіжних автоматизованих кранахПублікація Стратегії динамічного ціноутворення при управлінні збутом дискретних товарів з обмеженим терміном реалізації(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Мельников, Олег СтаніславовичПредметом дослідження є розробка стратегії динамічного управління цінами під час продажу товарів з обмеженим терміном реалізації. Розглянуто випадок збуту дискретних товарів неоднорідним споживачам, які потребують не більш ніж одиницю реалізованого товару і мають незалежні однаково розподілені оцінки його споживчої цінності. Така структура попиту дозволяє описати стратегію оптимального управління цінами за допомогою простої системи рекурентних рівнянь, для якої в окремих випадках можна знайти аналітичне рішення. Для загального випадку розроблено чисельний алгоритм пошуку оптимального рішення у формі закону зі зворотним зв'язком як функції від часу та рівня залишків нереалізованої продукції. Показано, що оптимальні ціни є спадними функціями від обох цих факторів. Ці дві властивості разом із випадковим характером збуту продукції зумовлюють досить складну динаміку спостережуваних цін, приклади якої наводяться у роботі. Зокрема, показано, що хоча в середньому очікується зниження цін наприкінці терміну реалізації, в окремих випадках ціни можуть зростати і взагалі змінюватися досить хаотично. Запропонована стратегія зіставлена з політикою фіксованих цін, оптимізація яких за умов моделі також є нетривіальним завданням. Результати зіставлення свідчать про високу економічну ефективність стратегії динамічного регулювання цін, особливо у випадках, коли залишається обмаль часу до закінчення терміну реалізації продукції. Показано, що загальний процес збуту продукції можна описати як керований марковський процес. Це дає можливість розрахувати будь-які чисельні показники очікуваних фінансових результатів залежно від параметрів моделі. На основі аналізу результатів чисельного моделювання запропоновані також прості евристики для управління збутом в умовах неповної інформації.Публікація Стратегічне управління рекламою протягом життєвого циклу товару(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Мельников, Олег СтаніславовичПредметом дослідження є розробка стратегії оптимального управління витратами підприємства на рекламу при виведенні нового товару на ринок впродовж всього його життєвого циклу. Для моделювання динаміки продажів нового товару в статті запропонована модифікація моделі дифузії інновацій Басса, яка дозволяє чисельно моделювати вплив витрат на рекламу на інтенсивність продажів з боку двох груп споживачів, виділених в моделі, а саме новаторів та імітаторів. Сформульовано задачу оптимального управління витратами на рекламу для просування товару протягом його життєвого циклу. В якості критерію оптимальності обрано очікувану чисту поточну вартість грошових потоків від реалізації товару. Показано, як вирішити цю задачу за допомогою методів динамічного програмування. Розроблено і програмно реалізовано алгоритм чисельного пошуку програми оптимального управління витратами на рекламу на базі методу стискаючих відображень. В результаті роботи алгоритму встановлюється оптимальний рівень витрат на рекламу у формі закону із зворотнім зв’язком, де в якості змінної стану системи виступає ступень насичення ринку. На цій основі можна встановити оптимальний рівень витрат на рекламу в кожному періоді часу і порівняти траєкторії продажів при різних стратегіях управління рекламою. Окремо досліджені випадки реклами, спрямованої на інноваторів та імітаторів. Проведені чисельні експерименти, на базі яких визначено якісні характеристики стратегії оптимального управління витратами на рекламу для цих двох випадків. Досліджено вплив обраної стратегії управління на форму та тривалість життєвого циклу товару. Зроблено висновки про порівняльну економічну ефективність різних стратегій управління рекламою. Оптимізація витрат на рекламу за допомогою розробленої методики дає підприємствам можливість перевірити, чи є запланований рівень цих витрат надлишковим чи недостатнім. Запропонована методика дозволяє не тільки знаходити оптимальні розміри відрахувань на рекламу в залежності від стадії життєвого циклу товару, але й прогнозувати обсяги продажів та прибутки для майбутніх періодів.Документ Оптимальное управление квазистатическими термодинамическими процессами(Полтавський університет економіки і торгівлі, 2016) Куценко, Александр СергеевичРассмотрены квазистатические термодинамические процессы с точки зрения теории управления. На основе принципа максимума получены оптимальные термодинамические циклы для различных внешних условий.Документ Analysis of Various Approaches to Modeling of Dynamics of Lifting-Transport Vehicles(Science Publishing Corporation, 2018) Grigorov, O. V.; Druzhynin, E. I.; Anishchenko, G. O.; Strizhak, M. G.; Strizhak, V. V.The results of analytical and numerical modeling of dynamic characteristics of linear and non-linear mathematical models of the "trolleyload" system of bridge and container cranes are presented. KiDyM software complex is used for numerical modeling, which, based on the use of the apparatus of structural matrices and the built-in computer algebra system, allows the construction of ordinary differential equations of motion of the class of systems under consideration at the analytical level. Recommendations on the possible use of the considered mathematical models of the "trolley-load" system in various regular and forced operation modes of bridge and container cranes are given on the basis of the analysis. The ratio of the results of calculations for various design models of regular and forced operation of the bridge crane has been established. The magnitude of the distribution of the maximum values of the dynamic characteristics of motion of the container crane has been designed by calculating the forced operation mode using various mathematical models.Документ Комп'ютерні компоненти для рішення проблем оптимального управління рухомим складом залізниць України(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Дмитрієнко, Валерій Дмитрович; Мезенцев, Микола ВікторовичВирішення завдань оптимального управління тяговим рухомим складом, як правило, виконується у припущеннях, що зовнішнє середовище щодо відношення до рухомого складу залишається незмінним та не впливає або слабо впливає на закони управління. Однак реальний рух рухомих складів по залізниці може вносити суттєві зміни в заздалегідь розроблені закони управління та графіки руху. Це пов’язано з тим, що по залізниці рухається множина рухомих складів, графіки руху яких можуть порушуватися, що може призвести до порушення оптимальних графіків руху цілого ряду рухомих складів. У зв’язку з цим у статті розглядаються підходи до управління складом із змінами, що склалися у зовнішньому середовищі.Документ Control of a Conveyor Based on a Neural Network(Institute of Electrical and Electronics Engineers, Inc., USA, 2020) Pihnastyi, O. M.; Kozhevnikov, G. K.The present study is devoted to the design of the main flow parameters of a conveyor control system with a large number of sections. For the design of the control system, a neural network is used. The architecture of the neural network is justified and the rules for the formation of nodes for the input and output layers are defined. The main parameters of the model are identified and analyzed. The data set for training the neural network is formed using the analytical model of the transport system. The criterion for the quality of the transport system is written. For the given criterion for the quality of the transport system, the Pontryagin function is defined and the adjoint system of equations is given. It allows calculating optimal control of the transport system. For calculation is used additional model of the transport system with output nodes which are controls. A graphical representation of the results of the study is given.Документ On the methods of the statistical theory of control system of production lines(Національний технічний інститут "Харківський політехнічний інститут", 2015) Azarenkov, N. A.; Pihnastyi, O. M.; Khodusov, V. D.The analysis of modern methods of organization and management of production is given.Документ Conceptual positions statistical modeling of production processes. Building PDE-models(Національний технічний інститут "Харківський політехнічний інститут", 2014) Pihnastyi, O. M.; Krasovskykh, KarinaIn work formulated the concept of statistical modeling of technological processes of production and technical systems. In conformity with this concept, the state macroparameters of the technological process are determined by the state microparameters a large number of objects of labor, distributed in interoperation reserves on the technological route. It is shown that at a sufficiently large number of objects of labor located in interoperation reserves along the technological route, appear special type laws characterizing state macroparameters of the technological process. The characters of these laws do not depend on the behavior of microparameters which determine the state of an individual item of work. Although the with increasing amounts the objects of labor unimaginable increases complexity and intricacy of relations which determine the state macroparameters of the technological process, however, at that appear the peculiar laws which on no account can not be reduced to the laws of behavior of an individual element of a macroscopic system.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »