Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
13 результатів
Результати пошуку
Документ Оцінка залишкового ресурсу трубопроводів із зовнішнім корозійним дефектом при відмовах внаслідок втоми(2018) Потопальська, Ксенія Євгенівна; Ларін, Олексій ОлександровичУ даній роботі розглянуто коліно трубопроводу із зовнішнім корозійним дефектом із фіксованими розмірами. Визначено, що при типовому навантаженні в конструкції з пошкодженнями можуть виникати пластичні деформації. Оцінку довготривалої міцності проводили на основі накопичення малоциклової втоми. Кінетику накопичення втомних пошкоджень визначено в рамках концепції ефективних напружень Работнова-Качанова. Отримано чисельну оцінку залишкового ресурсу коліна трубопроводу в залежності від величини пульсації тиску на нестаціонарних режимах роботи. Отримано значення гарантованого ресурсу для коліна трубопроводу з корозійними дефектами різні розміри.Документ Statistical Estimation of Residual Strength and Reliability of Corroded Pipeline Elbow Part Based on a Direct FE-Simulations(Serbian Society for Computational Mechanics, 2018) Larin, O. O.; Potopalska, K. E.; Mygushchenko, R. P.In this paper, the assessment of the effect of a corrosion defect, which is developing over time on the working capacity of the pipeline elbow, has been carried out. Corrosion damage models explicitly as volumetric defect on the out surface of the pipeline elbow. The zones on the damaged section of the pipeline on which the maximum stresses are localized has been defined using the finite element analysis. The estimation of the characteristics of the deformed state of a design with defect is analysed with the framework of computer simulations. On the basis of the obtained results, the probabilistic characteristics of the stresses and plastic strains have been approximated as a function of internal pressure and corrosion defect depth, such as mean value, coefficients of variation and asymmetry. Probability densities function of plasticity appearance have been found for different defect size in operation at typical loading levels.Документ Оцінка залишкової міцності криволінійної ділянки трубопроводу зі статистично заданим корозійним дефектом, що розвивається у часі(Луцький національний технічний університет, 2017) Ларін, Олексій Олександрович; Потопальська, Ксенія ЄвгенівнаВ даній роботі проводилося дослідження з оцінки впливу корозійного об’ємного дефекту на працездатність коліна трубопроводу. Розвиток дефекту моделюється у часі. Оцінка характеристик напружено-деформованого стану конструкції з пошкодженням проводилась в рамках засобів комп’ютерного моделювання з використанням методу скінченних елементів. Визначено зони, в яких є локалізація максимальних напружень в пошкодженій ділянці трубопроводу з урахуванням стохастичного характеру розвитку корозійного пошкодження та наведена оцінка його впливу на залишкову міцність конструкції в період експлуатації від 35 до 45 років.Документ Natural gas container transportation: the alternative way to solve the world’s energy transportation problems(Academic Publishing House Researcher, 2014) Shendrik, A. M.; Fyk, M. I.The container gas transportation for low and medium level consumers as an alternative to pipelines is considered. The options for gas supply schemes, based on road and rail transport are given. The advantages and disadvantages of both types of gas transporting are described, the areas of their effective using are separated in the article. Promising implementations of technology in environment of economic crisis and also considering world trends of energy development are presented. The most advanced organization of compressed gas condensate transportation of unprepared gas fields in large diameter universal cylindrical balloons (up to 1000 mm) are reasoned. The problem of compressed gas sea transportation are well disclosed, but the alternative ways of gas transportation by land are not investigated enough. Compressed Natural Gas (CNG) Technology - is new promising technology for natural gas transportation by specially designed vessels – CNG-vessels. The feature of this technology is that natural gas can be downloaded directly near gas deposits and unloaded - directly into the customer's network. This eliminates significant capital investments in underwater pipelining or gas liquefaction plants. The main objects of investment are CNG-vessels themselves. The most attractive places for implementation of CNG-technology are sea (offshore) natural gas deposits. Numerous international experts estimate the natural gas transportation by CNG-vessels in 1.5-2.0 times more cost-beneficial in comparison with offshore pipelines transportation, or in comparison with LNG (Liquefied Natural Gas) shipping with natural gas transportation volume between 0.5 and 4.0 billion cubic meters per year on the route from 250 to 2,500 sea miles. This technology makes possible to provide gas supplement to the mountain and abounding in water areas, remote and weakly gasified regions. Described technology deserves special attention in the case of depleted and low-power oil and gas deposits development.Документ Особенности контроля и диагностики камер запуска и приема очистных и диагностических устройств(НТУ "ХПІ", 2018) Ноздрачева, Екатерина Леонидовна; Манько, Владимир ВладимировичВ статье показана актуальность нахождения новых методов и подходов контроля и диагностики камер запуска и приема очистных и диагностических устройств трубопроводов. Рассмотрены наиболее распространенные средства механической очистки нефтепроводов от разного типа загрязнений. Описан принцип работы камер запуска и приема очистных и диагностических устройств трубопроводов. Приведены результаты ультразвукового и капиллярного неразрушающего контроля камер из которых следует, что для эффективности нахождения дефектных участков следует проводить несколько видов неразрушающего контроля.Документ Огляд сучасних моделей розвитку корозійних пошкоджень та напрямів дослідження їх впливу на міцність і надійність елементів трубопровідних систем(НТУ "ХПІ", 2016) Потопальська, Ксенія ЄвгенівнаУ даній роботі приводиться огляд сучасного стану досліджень в області корозійно пошкоджених трубопроводів. Розглядаються підходи для аналізу міцності та надійності магістральних трубопроводів з дефектами. Виділено два основних напрямки до дослідження даних конструкцій: це підходи в яких аналіз надійності проводиться на основі оцінки зміни фізико-механічних властивостей матеріалу, та ті, в яких за допомогою сучасних програмних комплексів з використанням методу скінченних елементів проводиться явне моделювання пошкоджених трубопроводів та визначається напружено-деформований стан та залишковий ресурс конструкції.Документ Анализ релаксации контактного давления между вязкоупругим композитным бандажом и трубопроводом(НТУ "ХПИ", 2016) Сукиасов, Владимир ГеоргиевичИзложены постановка и методика приближенного аналитического решения задачи о взаимодействии композитного ремонтного бандажа со стальным трубопроводом. Вязкоупругие свойства ортотропного композита моделируются на основе принципа соответствия Вольтерра, в сочетании с правилом смесей. Зависимость контактного давления от времени получена с помощью одностороннего интегрального преобразования Лапласа для различных значений объемного содержания армирующих волокон.Документ Надійність турбопроводів розподільчих теплових мереж(НТУ "ХПІ", 2014) Малявіна, О. М.З метою визначення впливу пошкоджуваності видів трубопроводів теплових мереж на загальну пошкоджуваність теплопроводів доцільно проаналізувати та співставити залежності параметрів потоку відмов подаючого й зворотного теплопроводів, трубопроводу гарячого водопостачання та всіх трубопроводів теплових мереж залежно від строку їхньої експлуатації.Документ Класифікація, аналіз і вибір показників надійності теплових мереж(НТУ "ХПІ", 2014) Малявіна, О. М.Розроблена класифікація, проведено аналіз і вибір показників надійности теплових мереж.Документ Исследование динамических характеристик трубопровода в условиях лабораторного эксперимента(НТУ "ХПИ", 2014) Водка, Алексей Александрович; Тихий, Д. К.; Трубаев, Александр Иванович; Ульянов, Юрий НиколаевичЦелью данной работы является экспериментальное определение параметров давления потока жидкости, собственных частот, декрементов колебаний и ускорений отдельных отметок трубопровода, совершающего вынужденные колебания, вызванные пульсациями рабочего тела. Теоретические результаты были получены на основе конечно-элементного подхода с применением стержневой и оболочечной моделей и разных методов расчета.