Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
13 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Simulation of the operation of the on-board energy storage in the tractional system of a quarry locomotive(State University of Infrastructure and Technologies, 2024) Kondratieva, Liliia; Overianova, Liliia; Tkachenko, Viktor; Riabov, Ievgen; Demydov, OleksandrThe ways of updating the rolling stock of open-pit railways have been considered and the main methods of using the energy storage on the locomotive for open-pit railways have been determined. A mathematical model has been developed, which includes a model of train movement along the railway section and during maneuvering and a model of energy processes in the traction system with onboard energy storage. Simulations were performed in a cycle that included movement from the crushing plant to the transshipment point with empty dump trucks, maneuvering during loading, movement from the crushing plant to the transshipment point with loaded dump trucks, and maneuvering during unloading. The simulation took into account the limitation of power consumption at the level of 4000 kW. The parameters of the energy storage device were determined, for which Toshiba SCiB 20Ah-HP cells were selected. The power of the energy storage is 3600 kW, and the energy capacity is 414 kWh. The use of modules for the formation of an energy storage device is proposed. It was determined that the energy consumption per work cycle with the selected energy exchange algorithm taking into account electrodynamic braking is about 200 kWh, and the charge reduction per drive cycle is 36%. The service life of the energy storage with the selected cells is estimated at 8 years.Документ Підвищення паливної ефективності магістрального тепловоза з роздільним навантаженням секцій(Український державний університет науки і технологій, 2024) Рябов, Євген Сергійович; Єріцян, Багіш Хачикович; Колодій, І. М.; Іванов, С. В.; Сич, О. А.; Галич, А. В.У статті передбачено дослідити підвищення паливної ефективності магістрального вантажного тепловоза при застосуванні роздільного навантаження дизель-генераторів окремих секцій. Методика. Дослідження проведено для неелектрифікованої ділянки між станціями Харків–Сортувальний та Суми під час руху вантажного поїзда із 45 навантаженими та порожніми вантажними вагонами в обох напрямках. Розглянуто рух поїзда з вантажним магістральним двосекційним тепловозом 2ТЕ116. Для визначення параметрів руху розроблено математичну модель, за допомогою якої вирішено серію тягових задач. Виконано розрахунки для випадків руху поїзда із серійним тепловозом та тепловозом, на якому застосовано роздільне навантаження дизель-генераторів його окремих секцій. Для проведення моделювання запропоновано спосіб навантаження секцій та побудовано тягові характеристики тепловоза відповідно до цього способу. Результати. Встановлено, що застосування роздільного навантаження дизель-генераторів окремих секцій тепловоза під час руху поїзда з навантаженими вагонами забезпечує зниження споживання пального на 18,7…19,6 % порівняно з рухом із серійним тепловозом. Для випадку руху поїзда з порожніми вагонами зниження споживання пального складає 8,1…10,3 % порівняно з рухом із серійним тепловозом. З’ясовано, що рух поїзда з порожніми вагонами може здійснюватися з тягою однією секцією тепловоза. У цьому випадку зниження споживання пального складає 29,5…31,0 %. У всіх досліджуваних випадках тривалість руху є практично однаковою. Наукова новизна. Автори цієї роботи розв’язали тягові задачі для реальної ділянки колії під час руху поїзда з вантажним тепловозом, на якому застосовано роздільне навантаження дизель-генераторів його секцій. Запропоновано спосіб формування тягових характеристик тепловоза за роздільного навантаження дизель-генераторів. Практична значимість. Розроблені математичні моделі руху поїзду, у тому числі для випадку роздільного навантаження дизель-генераторів секцій тепловоза, можна застосувати під час модернізації тепловозів чи створенні дизельного рухомого складу із застосування багатодизельної силової енергетичної установки.Документ Режимы работы сетевого фильтра тяговой электропередачи с полупроводниковыми преобразователями магистрального электроподвижного состава постоянного тока(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2004) Хворост, Николай Васильевич; Чумак, В. А.Выполнен анализ режимов работы входного фильтра тяговой электропередачи с полупроводниковыми преобразователями магистрального электроподвижного состава при коммутационных перенапряжениях в тяговой сети и рассмотрен способ ограничения перенапряжений на выходе фильтраДокумент Development of simulation models of rolling stock oscillations(ТОВ ВПП "Контраст", 2022) Zakovorotniy, O.; Reshetnikova, P.Документ Research of the dynamic processes occurring during the movement of a rolling stock(Тарасенко В. П, 2022) Zakovorotniy, O.; Orlova, T. O.; Reshetnikova, P.Документ Энергоэффективность систем электроснабжения подвижного состава метрополитена(Інститут електродинаміки НАН України, 2014) Жемеров, Георгий Георгиевич; Тугай, Д. В.; Холод, Ольга ИгоревнаПроведена сравнительная оценка энергоэффективности пяти возможных систем электроснабжения подвижного состава метрополитена, четыре из которых являются альтернативой существующей в Украине. Предложен метод оценки показателей энергетической эффективности систем электроснабжения, основанный на использовании понятий "энергия" и "потери энергии". Показано, что использование энергоемкых накопителей энергии в системах электроснабжения метрополитена позволит не только уменьшить суммарный объем электроэнергии, потребляемый из сети, но и значительно сократить потери энергии при ее транспортировании и потреблении.Публікація Тарифна система пасажирського транспорту у містах світу(Національний університет "Львівська політехніка", 2016) Горовий, Дмитро Анатолійович; Горова, Ксенія ОлександрівнаПроведено аналіз залежності використання тарифу від площі міста і кількості його населення (дані за 2014 р.). Для аналізу було відібрано 46 міст, які мають як спільний тариф на усі види транспорту (тобто увесь міський транспорт оперується єдиною компанією-перевізником), так і ті, де різні види транспорту оперуються різними перевізниками. Усього до розгляду було прийнято 80 різних тарифних планів. Більшість великих міст світу (особливо з чисельністю понад 1 млн осіб) відштовхуються від простого, але неефективного єдиного тарифу на користь більш складніших. З одного боку, це зумовлює наявність додаткових засобів контролю за безквитковим проїздом, а з іншого, – усуває "зрівнялівку" і дає змогу пасажирам самим визначати оптимальну для себе вартість поїздки за критерієм швидкість (час, відстань)/дешевизна. Крім того, гнучка тарифікація дає змогу уникнути покладання на водія додаткових функцій касира, що унеможливлює приховування виручки, з одного боку, і відволікання від дорожнього руху, – з іншого.Публікація Providing stable friction properties of disc brakes for railway vehicles(The Silesian University of Technology, Wydawnictwo Politechniki Śląskiej Gliwice, 2017) Sosnov, Igor; Osenin, Yuri Yu.; Douma, Mansur Al-Makhdi; Sergienko, Oksana; Chesnokov, AlekseiA new approach is developed to ensure the stability of the coefficient of friction at different braking modes for the entire speed range of braking high-speed ground transport. The new approach is a combination of friction materials with individual effort effects on the brake disc. A brake pad design and its performance are confirmed experimentally.Публікація Providing the Stability of the Coefficient of Friction of a Vehicle Disk Brake under Extreme Operating Conditions(Allerton Press, Inc., 2016) Sosnov, Igor; Osenin, Yuri Yu.; Osenin, Yuri I.; Douma, Mansur Al-Makhdi; Sergienko, Oksana; Chesnokov, AlexanderThe authors propose a method of providing stability of the coefficient of friction of a disk brake. The method is based on the use of combination of friction materials in the force pattern of working elements of a disk brake. These friction materials interact with a brake disk and have individual level of loading. The article theoretically substantiates the possibility of the impact of the integral properties of a combination of friction materials involved in the force interaction on vehicle braking parameters. The reasonability of the proposed method is proved by the results of the experimental research. A brake-pad (lining) design has been developed to implement this method.Документ Определение параметров накопителя энергии для электроподвижного состава с асинхронным тяговым приводом в режиме ограничения тока тяговой сети(НТУ "ХПИ", 2015) Рябов, Евгений СергеевичРассмотрено использование накопителей энергии в составе тягового электропривода электроподвижного состава. Показана целесообразность их использования в режиме ограничения тока тяговой сети при расположении накопителя энергии на подвижном составе. Предложен способ определения параметров накопителя при работе в режиме ограничения тока тяговой сети при его использовании в составе асинхронного тягового привода и получены аналитические расчетные выражения для определения параметров накопителя.