Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
    Аналітичний огляд досліджень та розробок елементів систем підресорювання бронемашин легкої категорії за масою (оглядова стаття)
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Зінченко, Олена Іванівна
    Проведений аналіз матеріалів з питань проєктування бронемашин легкої категорії. Розглянуті основні математичні моделі з моделювання динамічних процесів, напружено-деформованого стану у системі "бойовий модуль – корпус – підвіска". Проаналізовані публікації по проєктуванню торсіонних валів підвіски. Оскільки на сьогоднішній день відсутня відповідна теоретична база для розв'язання задач параметричного синтезу елементів систем підресорювання, а існуючі математичні моделі потребують вдосконалення, то ставляться основні задачі, які потребують розв'язання або вдосконалення існуючих рішень. Також потрібні такі розробки, які б враховували технічні рішення, процеси і стани, етапи виготовлення, умови експлуатації та бойового застосування, тобто такі, що відображали б усі етапи життєвого циклу елементів систем підресорювання легких броньованих машин.
  • Ескіз
    Документ
    Анализ конструкций электромеханических преобразователей и выбор схемы электроамортизатора неподрессоренных масс транспортного средства
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2012) Сергиенко, Антон Николаевич; Любарский, Борис Григорьевич; Самородов, Вадим Борисович; Сергиенко, Николай Егорович
    Выполнен анализ конструкций электромеханических преобразователей энергии транспортных средств и определена рациональная схема преобразователя энергии неподрессоренных масс транспортного средства на примере легкового автомобиля.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження керуючого магнітного поля та вибір конструкції пружного шарніра з втулкою із магнітореологічного еластоміру підвіски колісного бронетранспортера
    (НТУ "ХПІ", 2017) Дущенко, Владислав Васильович; Маслієв, Антон Олегович
    Розглянуто питання використання магнітореалогічних еластомірів, які змінюють свій модуль пружності під дією керуючого магнітного поля, у якості матеріалу пружних втулок шарнірів важелів підвіски колісного бронетранспортера. Керування жорсткістю даних втулок дає можливість керувати і жорсткістю підвіски у цілому. За допомогою середовища "Femm" (Finite element method magnetics) досліджено розподіл керуючого магнітного поля у пружних втулках шарнірів та розглянуто можливі варіанти їх конструкції. Обрано перспективний варіант конструкції та матеріал наповнювача магнітореалогічного еластоміру, що в найбільший мірі задовольняють умовам отримання необхідної індукції та рівномірного її розподілу у пружній втулці шарніра.
  • Ескіз
    Документ
    Математичний опис руху не підресорених і підресорених мас вантажного автомобіля в процесі гальмування
    (НТУ "ХПІ", 2017) Бондаренко, Анатолій Ігорович; Ткачов, Вячеслав Юрійович
    В роботі на прикладі вантажного автомобіля КрАЗ-6510 наведено математичний опис руху не підресорених і підресорених масс в процесі гальмування з урахуванням взаємодії еластичних коліс з опорною поверхнею (розглянуто багатомасову нелінійну модель). Наведена модель враховує переміщення мас автомобіля, поворот підресореної маси щодо координатних осей, бічні та гальмівні сили, вертикальні переміщення осей автомобіля, зусилля в підвісці, вертикальні реакції (динамічні складові реакцій) на колесах, динамічний радіус коліс, навантаження балансирного візка, пружну характеристику підвіски.
  • Ескіз
    Документ
    Способы модернизации щелевых регуляторов расхода жидких сред
    (Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2015) Дубовец, А. Н.; Литвиненко, Игорь Иванович; Подустов, Михаил Алексеевич; Литвиненко, Евгения Игоревна
    Предложен способ модернизации щелевого регулятора уровня, позволяющий исключить влияние плотности жидкости на результаты регулирования, уменьшить порог чувствительности регулятора и погрешность регулирования. Кроме того, исключаются погрешности, вызываемые наличием пены и волнообразования на поверхности жидкости, налипанием на чувствительный элемент регулятора твердой фазы пульп, суспензий. Поплавковый чувствительный элемент регулятора целесообразно заменять чувствительным элементом, состоящим из двух щелей. Щели установлены так, что при заданном уровне жидкости в приемной емкости регулятор расхода Q₁ и Q₂ жидкости из щелей имеют равные значения.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка можливості використання магнітореологічних еластомірів в якості пружних елементів підвіски транспортних засобів
    (НТУ "ХПІ", 2015) Дущенко, Владислав Васильович; Агапов, Олег Миколайович
    Проведено аналіз фізико-хімічних властивостей і характеристик магнітореологічних еластомірів та діапазону зміни їх модуля пружності і модуля зсуву. Розглянуто вплив параметрів магнітної частини і еластомірної матриці та наявність побічних ефектів. Зроблено висновок про можливість застосування даних еластомірів у якості пружних елементів з характеристиками, що керуються, у підвісці транспортних засобів. Намічені напрямки подальших досліджень з метою урахування специфіки експлуатації транспортних засобів та створення працездатних вузлів.
  • Ескіз
    Документ
    Диагностика технического состояния подвески автомобиля бортовым устройством
    (НТУ "ХПИ", 2012) Сергиенко, Николай Егорович; Мирошниченко, Н. В.
    Проанализированы стендовые средства диагностики технического состояния элементов подвески автомобиля и рассмотрена возможность нестендового метода диагностики. Определены необходимые параметры, диагностические признаки, состав аппаратно-программного комплекса для реализации постоянного мониторинга состояния подвески автомобиля.
  • Ескіз
    Документ
    Методика описания неровностей профиля дороги при моделировании подвески автомобиля с рекуператором энергии колебаний
    (НТУ "ХПИ", 2013) Сергиенко, Антон Николаевич; Медведев, Николай Григорьевич; Любарский, Борис Григорьевич; Беляев, С. Н.; Шушляпин, С. В.
    Предложена методика и математическая реализация формирования внешних воздействий на подвеску автомобиля с рекуператором энергии колебаний при моделировании движения по неровностям с заданными законами изменения профиля дороги.
  • Ескіз
    Документ
    Математическая модель электромеханического преобразователя для электроамортизатора транспортного средства
    (НТУ "ХПИ", 2012) Сергиенко, Антон Николаевич; Любарский, Борис Григорьевич; Сергиенко, Николай Егорович
    Разработана имитационная модель электромеханического преобразователя-амортизатора с линейным шаговым двигателем, что позволяет определять мгновенные значения его параметров при различных режимах движения транспортного средства. Задача рассматривается на примере легкового автомобиля.
  • Ескіз
    Документ
    Математическая модель колебаний в ходовой системе автомобиля с электромагнитным демпфированием
    (НТУ "ХПИ", 2013) Сергиенко, Антон Николаевич
    Разработана математическая модель колебаний в ходовой системе автомобиля с ЭМП-амортизатором в подвеске и методика оценки его энергетических показателей в процессе работы.