Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Mathematical models of the failure flow of the aircraft electronic system components(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Haievskyi, Serhii; Khmelevskiy, Serhii; Boiko, Artur; Timochko, Oleksander; Mishchenko, TatianaThe subject of the article is the process of functioning of the modern aircraft electronic system, its components and functional units as an object of mathematical model. The purpose is to analyze an existing mathematical apparatus, which is used to calculate the failure flow of the plane radio-electronic system and opportunities for its improvement. Tasks: to build mathematical models of the failure flow of components, functional units and the plane radio-electronic system as a whole with an unlimited number of recoveries with different depth of resource recovery. The analyzed methodsare: parametric methods and probabilistic methods for assessment failureless. The results obtained: mathematical models of the failure flow of the circuit positions of theair craft electronic system were developed. Conclusions. A generalization of the well-known mathematical models of the failure flow with an unlimited number of minimum restorations of finite duration is obtainedas a result of consideration of mathematical models of the failure flow of the circuit positions of the plane radio-electronic system.Документ Верифікація розрахункового комплексу CIRCLE_3D для обґрунтування міцності відповідального обладнання атомної станції(Технологічний центр, 2016) Тріщ, Роман Михайлович; Гиря, Наталія Петрівна; Пахалович, Микола Євгенович; Кучер, Сергій ОлександровичНаведена коротка характеристика призначення і режимних умов роботи відповідального обладнання атомної станції, а також алгоритм виконання комплексу робіт з оцінки технічного стану за допомогою розрахункових кодів для подальшого продовження терміну його експлуатації. Приведено опис розробленого розрахункового комплексу CIRCLE-3D для оцінки та обґрунтування міцності елементів і конструкцій обладнання, його верифікація результатів розрахунків кодом CIRCLE_3D з даними стандарту та результатами тестових завдань програмного коду ANSYS.Документ Дослідження ризиків моніторингу технічного стану об'єктів авіації(Харківський університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2015) Семенов, Сергій Геннадійович; Зиков, І. С.; Давидов, Вячеслав ВадимовичДоведено актуальність питання дослідження та визначення ризиків моніторингу технічного стану авіаційної системи. Наведено новий підхід щодо проблеми оцінки ризиків і уразливості об'єкта. Розглянуто імовірнісний підхід щодо оцінки залишкового ресурсу з урахуванням виявлених дефектів. Запропоновані еквіваленти втрат при оцінці ризиків прямих або непрямих наслідків несправного технічного стану авіаційної техніки. Визначено, що завдання оцінки ризиків, пошуку дефектів і пошкоджень, а також прогнозування залишкового ресурсу за даними приладового моніторингу в математичному сенсі відносяться до категорії обернених задач, оптимальним методом вирішення яких є метод байєсівськими реконструкції з використанням апріорної інформації.Документ Система моніторингу об'єктів електроенергетичної інфраструктури з використанням БПЛА(Полтавський національний технічний університет ім. Юрія Кондратюка, 2018) Зуєв, Андрій Олександрович; Караман, Дмитро ГригоровичСучасні системи з протяжною та розгалуженою інфраструктурою ліній електропередачі та великим різноманіттям електроенергетичних об'єктів потребують постійного моніторингу їх технічного стану для своєчасного виявлення порушень, які можуть призвести до серйозних аварій та техногенних катастроф. З ростом протяжності та складності об'єктів, що підлягають моніторингу, значно зростають складність та затрати заходів з їх профілактики та технічного обслуговування. В статті проведено аналіз існуючих та перспективних рішень для моніторингу об'єктів електроенергетичних мереж, серед яких окремо розглянуті системи з використанням безпілотних літальних апаратів. Сформульовані основні задачі з вирішення проблем для систем моніторингу розподілених промислових та електроенергетичних об'єктів на базі БПЛА. Проведена розробка базової платформи для функціональної одиниці БПЛА, побудована модель комунікації з наземною станцією управління і обробки даних та розглянуті питання забезпечення захисту прикладних даних і інформаційного обміну.Документ Математическое моделирование вибраций клапанного механизма ДВС на базе электромеханических аналогий процессов в электрической цепи(Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2019) Борисенко, Анатолий Николаевич; Кубрик, Борис Иванович; Лавриненко, О. В.; Ревуцкий, Виталий ИгоревичВ статье обоснован выбор и определение основных диагностических признаков (информативных параметров) для оценки технического состояния клапанов газораспределительного механизма (ГРМ) с применением математического моделирования его вибраций на базе электромеханических аналогий в электрической цепи.Документ Повышение механических свойств чугунных деталей ДВС методом комплексного легирования(Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2019) Клименко, Леонид Павлович; Прищепов, Олег Федорович; Андреев, Вячеслав Иванович; Шесюк, Олег Владимирович; Случак, Александр ИгоревичВ статье приведены результаты длительных исследований по получению лигатур для серого и высокопрочного чугуна, применяемых для отливки ключевых деталей двигателей внутреннего сгорания. Основной целью исследования является продление срока эксплуатации деталей ДВС путем повышения износостойкости основных деталей (гильз цилиндров и поршневых колец). Цель исследования заключается в разработке лигатуры и технологии для серых и высокопрочных чугунов. Методы исследования включали как математическое моделирование путем регрессионного анализа матриц Грама, сформированных на основе определенных ко-эффициентов корреляции между износостойкостью чугуна и его химическим составом,что было проверено через критерий Фишера, так и практические исследования по отливке чугунов различных марок и стендовых испытаний двигателей с деталями на их основе. Уравнение регрессии, характеризующеей оптимальный химический состав чугуна представлено как I = 8,4 + 0,9C - 0,6Si - 3,2Mn - 84,4P - 4,5Ti - 33,8S + 9,3Cr + 0,4Ni -5 , 9Cu -1,1V + 24,3Mo.Основой для разработок стал анализ достаточного количества литературных источников, связанных с легирующими свойствами различных элементов при применении их в серых и высоко-прочных чугунах. Основные результаты литературного поиска представлены в соответствующем разделе, где охвачено легирование никелем, хромом, молибденом, ванадием, медью, кремнием, титаном и другими элементами. Были разработаны и защищены патентами Украины №25099 и №25100 высокоэффективные лигатуры для чугунов деталей цилиндро-поршневой группы (ЦПГ). Стендовые испытания износостийкости полученных чугунов показали, что формирование сорбито-образного перлита за счет легирования чугуна в ковше является оптимальным подходом, в комплексе с другими мерами может значительно повысить качество полученных деталей. Таким образом исследования показали, что для высоконагруженных деталей цилиндно-поршневой группы неизбежен переход на легированные чугуны. Для чугунов для втулок цилиндров дизелей типа ЧН 25/34 это связано с их переходом на высокозернистые топлива, а работа новых форсированных двигателей 6ЧН 26/34 без легированных чугунов оказалась невозможной.Публікація Ефективності використання основних фондів та шляхи її покращення(НТУ "ХПІ", 2017) Васильцова, Світлана Олександрівна; Мамедова, Анна Джамаладдинівна; Козюра, Володимир ВолодимировичСьогодні в Україні окрім загострених політичних ситуацій, присутні ще й значні економічні проблеми. Скорочення власних ресурсів для обладнання виробництва, відсутність бажання інвестувати власні кошти у відтворення підприємств призвели до того, що у розпорядженні значної частини вітчизняних підприємств залишилися практично повністю фізично та морально зношені основні виробничі засоби. Саме тому, проблема визначення ефективності використання основних засобів, та пошук шляхів їх більш продуктивного застосування, є на сьогодні актуальною. Вдале управління основними фондами розглядається як їх дієве використання у виробничому обороті.