Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Публікація
    Методологічний підхід до оцінювання привабливості партнерів
    (Національний університет харчових технологій, 2009) Райко, Діана Валеріївна
    Наведено своє визначення, відмінністю якого є те, що привабливість у контексті маркетингу - це властивість підприємства–партнера задовольняти інтереси підприємства–виробника в процесі співпраці щодо випуску продукції або надання послуг, тому привабливість партнера слід розглядати за такими аспектами: ресурсним й організаційно-управлінським. Розроблено методичний підхід до оцінки привабливості партнера, який охоплює методику визначення інтегральної оцінки складових показників за ресурсним аспектом шляхом експертного опитування та методику визначення складових показників організаційно-управлінського напряму.
  • Ескіз
    Публікація
    Генезіс поняття привабливості партнерів
    (Прикарпатський національний університет, 2009) Райко, Діана Валеріївна
    Проведено аналіз літературних джерел щодо визначення поняття привабливості партнерів; наведено своє визначення, відмінністю якого є те, що привабливість у контексті маркетингу - це властивість підприємства–партнера задовольняти інтереси підприємства-виробника в процесі співпраці щодо випуску продукції або надання послуг.
  • Ескіз
    Публікація
    Проблеми та шляхи визначення привабливості партнерів в контексті маркетингу
    (Національний університет харчових технологій, 2009) Райко, Діана Валеріївна
  • Ескіз
    Публікація
    Проблеми та шляхи визначення готовності споживачів в контексті маркетингу
    (Таврійський національний університет, 2009) Райко, Діана Валеріївна
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні положення формування і реалізації стратегій розвитку маркетингової діяльності промислових підприємств
    (Таврійський національний університет, 2009) Райко, Діана Валеріївна
  • Ескіз
    Публікація
  • Ескіз
    Публікація
    Методологічний підхід до формування та реалізації стратегій маркетингової діяльності підприємства
    (ДП "Укртехінформ" МОН України, 2009) Райко, Діана Валеріївна
  • Ескіз
    Публікація
    Використання методів економіко-математичного моделювання щодо аналізу результатів економічної діяльності промислових підприємств
    (ВТД "Університетська книга", 2008) Райко, Діана Валеріївна
    У роботі проаналізовано результати економічної діяльності на прикладі підприємств переробної галузі України та Росії, у тому числі і маркетингової на сучасному етапі існування за допомогою регресійної моделі. На снові результатів опитування керівників з маркетингу було виділено чинники впливу на стратегічне управління діяльністю підприємств: технічні, технологічні, економічні, фінансові, інноваційні, інформаційні та доведено, що вони враховують всі сторони діяльності підприємства в комплексі, а також відбивають інтереси власників, персоналу, споживачів, партнерів, не суперечать інтересам регіону та держави, здійснено оцінку їх впливу за допомогою регресійної моделі. Розроблено багатофакторні регресійні моделі, які характеризують взаємозв’язок результатів діяльності підприємства та показників його маркетингової діяльності, показано залежність прибутку, обсягів реалізації від показників маркетингової діяльності.
  • Ескіз
    Публікація
    Реалізація стратегії розвитку маркетингової діяльності підприємства за допомогою інтегрованих маркетингових комунікацій
    (НТУ "ХПІ", 2008) Райко, Діана Валеріївна
    Представлено реалізацію стратегії розвитку маркетингової діяльності підприємства за допомогою інтегрованих маркетингових комунікацій, зроблено висновок, що маркетингові комунікації є вузьким розумінням інформаційної взаємодії та запропоновано визначення інформаційної взаємодії в процесі маркетингу.
  • Ескіз
    Публікація
    Розвиток промислового підприємства та його маркетингова діяльність
    (Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут", 2008) Райко, Діана Валеріївна
    В даній статті було зроблено висновок про те, що розвиток промислового підприємства як соціально-економічної системи забезпечує тільки маркетингова діяльність, а маркетинг необхідно розглядати як філософію бізнесу; доповнено класифікацію протиріч; оновлено бачення процесу розвитку з урахуванням впливу маркетингової діяльності; доповнено класифікацію розвитку промислового підприємства такими ознаками: спрямованість (на внутрішнє і зовнішнє середовище), сутність або контекстність перетворень (економічні, соціальні), явність (явний, латентний розвиток); пов’язано види розвитку із загальними стратегіями та фазами життєвого циклу промислового підприємства.